Grävt lite i arkiven under natten och hittat bland annat de här. Varierande kvalle och storlek, men de får ni leva med ;D
(http://ocker.se/gub548_klassisk.jpg)
Först ut, Gub 548 på garageplan.
(http://ocker.se/gub181_klassisk.jpg)
GUB 181 vid dragarbrunn.
(http://ocker.se/gub377_klassisk.jpg)
GUB 377 vid stenhagens centrum en juldag för ett par år sedan.
(http://ocker.se/gub102_klassisk.jpg)
Nyaste i sällskapet, 102 på Dragarbrunn på linje 5.
(http://ocker.se/gub175_klassisk.jpg)
GUB 175 vid vändplats Fyrislund.
(http://ocker.se/gub601_klassisk.jpg)
GUB 601 även den vid Stenhagens Centrum.
(http://ocker.se/gub383_klassisk.jpg)
GUB 383 på linje 52 på fyrislundsgatan.
(http://ocker.se/gub183_klassisk.jpg)
Och sist ut denna morgon får bli GUB 183 här vid F16/Garnisonen/Ärna/Flygflottiljen vad det nu kallades på den tiden :)
Hoppas det smakar så här på morgonen
Det var jätte roligt se din bilder.
GUB 548 är absolute bäst buss samt extra trevlig inne ombord.
Kul se 176, 181, 183.
// Ch buss
Mycket trevligt. Tycker uppsalas bussflotta var som trevligast 2006, då 101-104 och 386-393 var de nyaste, och alla gamla Neoplaner var i trafik.
//Jacob
Citat från: Jacob skrivet 27 januari 2012, 11:14:25 AM
Mycket trevligt. Tycker uppsalas bussflotta var som trevligast 2006, då 101-104 och 386-393 var de nyaste, och alla gamla Neoplaner var i trafik.
//Jacob
101-104 var skit snyggast och jag höll på bli kär dem.
Varför köpte endast 4 st? Gärna 15 st.
386-393 är helt okej, men 101-104 mer snyggast än utan biogas.
// Ch buss
Tackar :-)