(https://lh3.googleusercontent.com/-wBlunTGXxqU/TwNvO08QZmI/AAAAAAAAApA/j7SrbHQ2e8I/s640/1106.JPG)
(https://lh5.googleusercontent.com/-eLRA0pW23Yw/TwNvPFxBwbI/AAAAAAAAApE/uj0hBZp406c/s640/1107.JPG)
GUB 276
(https://lh6.googleusercontent.com/-X6vsTCzuPck/TwNvVARWr4I/AAAAAAAAApY/pj8F0HDGPtQ/s640/1207.JPG)
GUB 267
(https://lh4.googleusercontent.com/-_qdSlCw4eSI/TwNvVnD2JXI/AAAAAAAAAps/ibqbPRcSci8/s640/1208.JPG)
(https://lh6.googleusercontent.com/-CWLi3lbUOkk/TwNvVbXZW0I/AAAAAAAAApc/Alz4nMiSujc/s640/1209.JPG)
Jag tycker om Neoplan 177-181, dem är trevlig bussar i Uppsala.
Jag är stolt GUB att köpte Neoplan.
// Ch buss
Ja 177-184 var trevliga bussar, och 266-269 är trevliga, likaså 270-276. Den dag Uppsalas äldsta stadsbuss är från 2006 kommer bussflottan inte alls vara intressant längre, om det inte kommer några trevliga nyheter. Eller okej 101-104 och 386-393 är snygga och fina, men jämför man dem med 140-161 och 266-269 är de LÅNGT ifrån lika härliga.
//Jacob
Citat från: Jacob skrivet 03 januari 2012, 23:08:30 PM
Ja 177-184 var trevliga bussar, och 266-269 är trevliga, likaså 270-276. Den dag Uppsalas äldsta stadsbuss är från 2006 kommer bussflottan inte alls vara intressant längre, om det inte kommer några trevliga nyheter. Eller okej 101-104 och 386-393 är snygga och fina, men jämför man dem med 140-161 och 266-269 är de LÅNGT ifrån lika härliga.
//Jacob
Okej.
Du har rätt, jag tycker om dem alla 177-184, 140-161, 260-269, men minus är Inga öppningsbara fönster på dem alla. Om alla hade öppningsbara fönster så fler bli nöjd med dem Neoplan.
(https://lh6.googleusercontent.com/-gdED7012BxQ/TwNvVqaIgYI/AAAAAAAAApg/K7nd8Kogglk/s604/9222_1206630602537_1131813869_646962_2129950_n.jpg)
// Ch buss