Några bilder kring Kallhälls station.
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/Ovrigt/Nobina_6507_SCB073_pa_Kallhallsleden_nara_Karnmakareg_110720_liten.jpg)
6551 bjuder jag på ur 2 fotovinklar.
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/Ovrigt/Nobina_6551_SBU601_Kallhalls_stn_110721_a_liten.jpg)
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/Ovrigt/Nobina_6551_SBU601_Kallhalls_stn_110721_b_liten.jpg)
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/Ovrigt/Nobina_6583_SCK001_Kallhalls_stn_110721_liten.jpg)
Jonas G
Tack för dessa fina bilder! MAN-bussar dominerar verkligen Kallhällstrafiken.
Man undrar ju hur dessa är invändigt och maskinellt med tanke på hur Arrivas vagnar av samma modell i Jönköping såg ut vid överlämnandet till Keolis.
Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 13 september 2011, 23:42:16 PM
Några bilder kring Kallhälls station.
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/Ovrigt/Nobina_6507_SCB073_pa_Kallhallsleden_nara_Karnmakareg_110720_liten.jpg)
"Ej i trafik" måste vara en ny linje. När jag körde där hette linjen förbi Rondellen 547... ;)
Delad ruta även på 6507 alltså. Är det många bussar man bytt till delad framruta på?