I väntan på Norrbotniabanan får Robertsforsborna och tillresta tills vidare nöja sig med den järnväg man haft sedan förrförra århundradet:
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_2.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_3.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_5.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_6.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_1.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_7.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_4.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_8.jpg?t=1313861326)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/Robertsfors_110820_9.jpg?t=1313861326)
Trevligt! :)
Edit: Såg att bilden på "Ettans" förarplats inte kom med, den är nu bifogad ursprungsinlägget.
Som synes råder ingen brist på dragkraft på banan..
Härliga bilder på härliga grejer! :D