CON245
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9838_.jpg)
HLT268
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9839_.jpg)
HZW992
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9840_.jpg)
MFE958
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9841_.jpg)
LGW692
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9842_.jpg)
OUD411
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9843_.jpg)
OUE111
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9844_.jpg)
OUE111
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9844_.jpg)
T-buss 23 ? 34 står det på bussen. Ytterst passande linjenr till det reg nr iaf. :D
Citat från: Nicklas Vasa skrivet 20 augusti 2011, 18:39:49 PM
T-buss 23 ? 34 står det på bussen. Ytterst passande linjenr till det reg nr iaf. :D
Rättat. Tack för påpekandet. :)
Denna bussen var en av tre som var utrustad med tryckackumolator nr 26, 27 och 28.
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_9841_.jpg)
/ Christer K
Härliga bilder med bussar där färgen fortfarande var ÖTAB! De senaste CN113 (32-37) fick senare Länstrafik-lack och rullade också med nya Länstrafik - loggor efter 1994 när samgåendet med Sörmland skedde och Länstrafikbolagen fick samma administration och Näckrosbuss bildades. En framsynt åtgärd som vi nog fortfarande kan tacka för att inte Swebus/Nobina och Linjebuss/Connex/Veolia skulle vara alltför dominerande.