Och så kunde jag ju inte låta bli att dokumentera några gamlingar också... ;)
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_UKH607_110615a.jpg)
651 - UKH607
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_UKH607_110615b.jpg)
651 - UKH607
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_UKH627_110615.jpg)
653 - UKH627
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_UKH727_110615.jpg)
654 - UKH727
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_UKH777_110615.jpg)
656 - UKH777
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_XPU391_XPU397_110615.jpg)
701 - XPU391 och 702 - XPU397
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_XPU397_110615.jpg)
702 - XPU397
(http://memberfiles.freewebs.com/72/23/71752372/photos/Stngbuss-Trafik-AB/Stangabuss_XWU979_WWB211_110615.jpg)
XWU979 och 610 - WWB211
För att vara gamlingar så ser de fortfarande fräscha ut utvändigt.
Minns när dessa var nya på den tiden som jag studerade i Linköping, avsevärd skillnad på dessa och på Veolias både vad det gällde passagerarkomfort och hur fräscha de var invändigt.