(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9362.jpg)
(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9364.jpg)
(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9365.jpg)
(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9366.jpg)
(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9367.jpg)
(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9368.jpg)
De nya Västtrafikblåa blir man förstås lite nyfiken på. Vet du vem som ska ha dessa? Är det äkta 8900 eller 8500 facelift och vad sitter det för maskin i? 9-liters gasmotorn anpassad till LE-chassi?
Hoppas 1240 och övriga f.d. Sörmlandsvagnar kan användas vidare av Keolis, även efter midsommar.
Citat från: Johan B skrivet 16 april 2011, 17:43:03 PM
De nya Västtrafikblåa blir man förstås lite nyfiken på. Vet du vem som ska ha dessa? Är det äkta 8900 eller 8500 facelift och vad sitter det för maskin i? 9-liters gasmotorn anpassad till LE-chassi?
Det är nog en sån som du kan läsa om här:
http://www.vargardabuss.se/index.php?menu=34
Citat från: Magnus skrivet 16 april 2011, 18:01:23 PM
Det är nog en sån som du kan läsa om här:
http://www.vargardabuss.se/index.php?menu=34
Det kan det säkert vara! Tack för länken, detta låter som intressant. Hoppas det faller väl ut och fungerar som det är tänkt för då blir det riktigt bra.
Snygg lösning på skolskylten på Västtrafikens buss.
/Lennart
Citat från: groenis skrivet 18 april 2011, 03:54:55 AM
Snygg lösning på skolskylten på Västtrafikens buss.
(http://www.kentskoog.com/bilder/Folder%2012/IMG_9367.jpg)
/Lennart
Vad jag letatde efter skylten, håller med snyggt i samma lack. Men vikbara skyltar är inget nytt. Det nya var nog att lackverkstaden har tagit sig tid att maskera två ggr.
/ Christer