(http://privat.bahnhof.se/wb804705/181.jpg)
en ny Volvo B7R hos Lasta
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/707.jpg)
GSP Beograd 707
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/0339.jpg)
Veolia Trasnprot 339
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/2024.jpg)
GSP 2024
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/4111.jpg)
GSP 4111
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/7475.jpg)
Lasta 4205
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/neo.jpg)
En äldre Neoplan, fanns en del äldre tyska bussar i trafik
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/SLF.jpg)
Slutligen linje 502 till Backatorp
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/SLF.jpg)
Slutligen linje 502 till Backatorp
[/quote]
Intressant. Vilken är det här från början?
//Jonas G
Ser ut som den är en fd Horredstrafiken... Varför? Jo dem har alltid på sina extra positionsljus.. vilket denna har
Citat från: Jan Sjöberg skrivet 02 april 2011, 20:02:15 PM
Ser ut som den är en fd Horredstrafiken... Varför? Jo dem har alltid på sina extra positionsljus.. vilket denna har
Även Señor Svensson har sina positionsljus på liknande vis, kolla bara upptill i fronten på denna bild:
(http://i91.photobucket.com/albums/k315/Ekeri/d42a165b.jpg)
jag gjorde det nog enklast för mig, sökte i svenskbusshistoria ;)
http://www.svenskbusshistoria.se/go/?id=32573 (http://www.svenskbusshistoria.se/go/?id=32573)
Citat från: CD skrivet 02 april 2011, 15:24:25 PM
(http://privat.bahnhof.se/wb804705/SLF.jpg)
Slutligen linje 502 till Backatorp
Detta är en av de sista bilderna jag tog på denna buss i trafik i Sverige. Då tillhörde den Hallgrens och här ska den strax svänga in på Ulricehamns busstation den 16 oktober 2008.
(http://i365.photobucket.com/albums/oo97/bernt_4/2008-10-16044a.jpg)