Vid Brogård i Vetlanda hade BK Buss sitt garage men här fanns också Wetlandia och delar av Cartes, alla företag inom Karlssongruppen. Många olika bussar fanns alltså att se där, men i dag blir det ett antal Hino som är leveransklara till olika bussbolag runtom i landet.
NHN367
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8648_.jpg)
CYG043
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8649_.jpg)
FJU201
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8650_.jpg)
JHK082
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8701_.jpg)
NM476
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8702_.jpg)
OYU191
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8703_.jpg)
OKZ886
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8704_.jpg)
DUY143
(http://www.savenfjord.nu/6.dia/D%20_8705_.jpg)
Har Lennes haft en Hino ? Vad hade man den till ? och hur länge hade man den ?
Enligt SBH är NHN 367 en -88, reggad på Lennes 890516, det måste ju innebära att om den var till salu i Vetlanda 910320, så hade Lennes inte bruk för denna längre då. :)
Citat från: Nicklas Vasa skrivet 23 mars 2011, 17:17:16 PM
Enligt SBH är NHN 367 en -88, reggad på Lennes 890516, det måste ju innebära att om den var till salu i Vetlanda 910320, så hade Lennes inte bruk för denna längre då. :)
Du har nog rätt. Bussarna på bilderna är antagligen sådana som redan hunnit bytas in och därför nu är till salu. Det var främst deras goda skick som antagligen lurade mig.