Kom några på E6an med, nu blir det sängen..
(http://img268.imageshack.us/img268/3079/img0380cs.jpg) (http://img268.imageshack.us/i/img0380cs.jpg/)
(http://img40.imageshack.us/img40/625/img0411ly.jpg) (http://img40.imageshack.us/i/img0411ly.jpg/)
Citat från: Mattias Möller. skrivet 26 januari 2011, 22:55:41 PM
(http://img268.imageshack.us/img268/3079/img0380cs.jpg) (http://img268.imageshack.us/i/img0380cs.jpg/)
Har man satt in dubbel framruta när vindrutetorkarna är "hela"? Tittade på bussmickes och 6713 hade hel ruta förut.
//Jacob
Citat från: Jacob Almgren skrivet 27 januari 2011, 11:53:48 AM
Har man satt in dubbel framruta när vindrutetorkarna är "hela"? Tittade på bussmickes och 6713 hade hel ruta förut.
//Jacob
I samband med byte av hel ruta monteras mittstång samt 3 nya rutor. De liggande torkarna får vara kvar alla Carrus. detta blir billigare i längden.
Citat från: Jacob Almgren skrivet 27 januari 2011, 11:53:48 AM
Har man satt in dubbel framruta när vindrutetorkarna är "hela"? Tittade på bussmickes och 6713 hade hel ruta förut.
//Jacob
MAN A26 har en tendens att "äta rutor" därav byggs dom om till tre delad för att både minska spänningarna i vindrutan samt minska kostnaden vid byte då endast delar av rutan behöver bytas i stället för en komplett. Att bygga om torkararmarna kostar väldigt mycket pengar och tid därav byggs de inte om.