Jag är klar för att avgå :)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1380.snc4/163266_1647282580810_1199291982_31490871_7369459_n.jpg)
MVH
Swebus 6811
Fast vi kanske ska stänga luckorna först, blir jäkligt jobbigt att lyssna på varningssummern hela vägen ;).
Citat från: Johan B skrivet 26 januari 2011, 14:41:48 PM
Fast vi kanske ska stänga luckorna först, blir jäkligt jobbigt att lyssna på varningssummern hela vägen ;).
Haha Så sant så :)
Varför fick inte de nya 9700orna elektriska luckor egentligen ?
Mye strul med dom bla.
Om man tappar lufttrycket ved lastning f.eks i oslo eller Malmø (når motor er avstängd) så faller luckan hårdt ned i bakhuvet på dom som er halvegs inne i rummet.
Og det ble også sagt at vi fick kylskåpet i bytte med den luckan. Om man skal tro på rykten då
Og alle førere trenger den turen ut av førerstolen da ::)
Citat från: Knut skrivet 28 januari 2011, 15:15:58 PM
Mye strul med dom bla.
Om man tappar lufttrycket ved lastning f.eks i oslo eller Malmø (når motor er avstängd) så faller luckan hårdt ned i bakhuvet på dom som er halvegs inne i rummet.
Og det ble også sagt at vi fick kylskåpet i bytte med den luckan. Om man skal tro på rykten då
Og alle førere trenger den turen ut av førerstolen da ::)
Ändå är Volvo mest omtyckt hos förarna på Swebus.
Citat från: Tonniiie skrivet 30 januari 2011, 15:39:11 PM
Ändå är Volvo mest omtyckt hos förarna på Swebus.
När vi ändå är inne på ämnet, om jag tillåts gå lite OT; Vad tycker förarna om OmniExpresserna?
Citat från: Johan B skrivet 30 januari 2011, 18:48:22 PM
När vi ändå är inne på ämnet, om jag tillåts gå lite OT; Vad tycker förarna om OmniExpresserna?
Ser tyvärr inte bra ut i söder :(
kända klagamål är trångt förarplats, hård fjädring, framdörren är inte tät och några andra smågrejor.
Norrut har jag inte hört något annat än postivt.