(http://www.mrg1.de/images/2640.JPG)
Kombinationen 110-116 kan inte ha varit så vanlig, men borde väl ha funnits efter att 110:an tog över 114;s sträckning till Bromma Flyg. På Brommaplan har den aldrig funnits vad jag har förstått.
Snygg bild på en H32!
Ser fram emot 110120! Det fixar du!
Mvh Gunnar
Citat från: Mr G skrivet 16 januari 2011, 22:17:59 PM
Kombinationen 110-116 kan inte ha varit så vanlig, men borde väl ha funnits efter att 110:an tog över 114;s sträckning till Bromma Flyg. På Brommaplan har den aldrig funnits vad jag har förstått.
****
Vilket tema! För en tid sedan var det Finess-tema, men detta är väl också ett tema med finess :)
HJP
Härlig skärpa. :)
Finns det även en plats och ett årtal?
Citat från: Ersa skrivet 17 januari 2011, 01:16:56 AM
Härlig skärpa. :)
Finns det även en plats och ett årtal?
Platsen bör vara Brommplan misstänker jag...? Eller?
//Danne
En sökning i SBH visade att regnumret A74053 tillhörde trådbussen F3 A74053 mellan 1950 och 1966, och året efter fick denna då splitternya Büssing överta numret som den behöll fram till 1972 då den fick regskylten CWY123.
Var det vanligt att bussar i samma län fick återanvända regskyltar (inkl invnr) på länsskyltarnas tid före 1972?
Underbar bild med bra skärpa i .. Mr G har många fina bilder..
Citat från: Ersa skrivet 17 januari 2011, 01:16:56 AM
Finns det även en plats och ett årtal?
Brommaplan och det är juli 1970. Bussen är på väg norrut, har kommit från Nockebyhov och fortsätter strax mot gränsposteringen vid Bällsta Bro.
Läge för en Ersabild?
Citat från: Mr G skrivet 17 januari 2011, 20:57:33 PM
Läge för en Ersabild?
Alltid. Så fort snöslasket smält bort blir det ny säsong för sådant. :)