Uppsala 31/7:
(http://i582.photobucket.com/albums/ss262/Hinkbilder/GUB_142_GNT531_100731.jpg?t=1281273897)
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)
Citat från: Ersa skrivet 08 augusti 2010, 15:54:08 PM
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)
Du vet, det måste vara de där vänstervridna bussarna som återigen härjar... ;D ;D
Citat från: Ersa skrivet 08 augusti 2010, 15:54:08 PM
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)
Fel? Dom där vagnarna ser ju ut så där hela tiden :p
Den aktiva fjädringen på dessa bussar har ett eget liv ibland.
Rätt som det är när man kör kan den börjar låta åt nåt håll med följd att man får styra emot med ratten.
Men endel av våra OmniCityn är likadana. Ibland när man står vid trafikljus kan dom helt plötsligt börja höga sig och sänka sig precis som man skulle vad ute på sjön i hårt väder.
//Niclas
Citat från: Ersa skrivet 08 augusti 2010, 15:54:08 PM
En klassiker! Varför är det alltid hela höger sida, eller hela framaxeln som skjuter i höjden vid fel?
Höger fram är då alltid involverad. 8)
Kan være ventilen som styrer nigningen som er ute av sitt humør. Da vil den ofte jobbe motsatt av sin normal. Og siden nigningen er på høyrefram så blir det høyt på høyrefram