Hösten 2006 (tror jag) utanför västervik. Reseledaren gick precis minuten innan bak till en resenär...... :o
(http://i793.photobucket.com/albums/yy214/buss-hasse/lgkrockWYN001.jpg)
(http://i793.photobucket.com/albums/yy214/buss-hasse/lgkrockWYN002.jpg)
(http://i793.photobucket.com/albums/yy214/buss-hasse/lgkrockWYN004.jpg)
(http://i793.photobucket.com/albums/yy214/buss-hasse/lgkrockWYN005.jpg)
(http://i793.photobucket.com/albums/yy214/buss-hasse/lgkrockWYN007.jpg)
(http://i793.photobucket.com/albums/yy214/buss-hasse/lgkrockWYN008.jpg)
När jag tog Jägarexamen, var det en kille som hade krockat så mycket med älg, att han funderade på att söka vapenlicens på bilen.... 8)
;D
Fy tusan....måste vatt en j***a smäll
Mycket nyttiga bilder att se!
/Magnus
Ja, man får sig en tankeställare. Den blev aldrig riktigt bra efter detta trost att de riktad upp på all sätt och vis. Framrutan sprack vid minsta stenskott hela tiden. 3-4 rutor per år.....
Har funderat mycket på det där. Vad händer om en OmniLink krockar med en älg? Eller nån av dom andra lågentre/låggolv?
Kanske blir samma höjd som på denna iofs...