Sedan en S415NF
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/nicros1/KS_S415NF_091015_1_41073kopiera.jpg?t=1261769016)
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/nicros1/KS_S415NF_091015_5_41078kopiera.jpg?t=1261769096)
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/nicros1/KS_S415NF_091015_2_41075kopiera.jpg?t=1261769138)
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/nicros1/KS_S415NF_091015_3_41076kopiera.jpg?t=1261769164)
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/nicros1/KS_S415NF_091015_4_41077kopiera.jpg?t=1261769193)
//Niclas
Säten påminner mig väldigt mycket om Blekingetrafikens obekvämma... >:( :P
Citat från: Yujin Zhang skrivet 25 december 2009, 20:37:20 PM
Säten påminner mig väldigt mycket om Blekingetrafikens obekvämma... >:( :P
Har ej provsuttigt dom i Blekingebussarna men dessa var väl inte dom allra bekvämaste som jag provsuttigt i den här bussen ;)
//Niclas
Setra satsar inte på nån enhetlig förarplatsdesign eller för den delen invändig design så man känner igen en Setra...
Citat från: yngrot skrivet 25 december 2009, 23:02:10 PM
Setra satsar inte på nån enhetlig förarplatsdesign eller för den delen invändig design så man känner igen en Setra...
Lite förvånande med tanke på att de flesta Setramodellerna ser väldigt lika ut utifrån.
Citat från: yngrot skrivet 25 december 2009, 23:02:10 PM
Setra satsar inte på nån enhetlig förarplatsdesign eller för den delen invändig design så man känner igen en Setra...
Tidigare har det gått att få Setras stadsbussar med både deras egna instrumentpanel samt denna europavariant. Vet inte om det iom 400-modellens införande numera endast är europavarianten som erbjuds. Kan ju förstå att tyskarna vill ha denna panel, då ser det ju i stort sett likadant oavsett om man kör Setra, Mercedes eller MAN.
Jag tycker denna bussmodell skulle passa utmärkt i Uppsala :D
//Jacob