Tyvärr ingen tur med vädret och ljusförhållanderna men visar dem ändå:
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8446.jpg)
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8450.jpg)
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8451.jpg)
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8460.jpg)
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8461.jpg)
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8463.jpg)
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8505.jpg)
Kan inte begripa varför allt förs över till PTG?
Citat från: Bussmicke skrivet 22 november 2009, 14:46:50 PM
Kan inte begripa varför allt förs över till PTG?
Ännu konstigare är att vissa bussar får stå kva hos dotterbolagen. Jag har hittat sådana som fortfarande är registrerade på Marks Limousine och Flygbussarna.
Kan någon reda ut detta?
Här är iaf en som har flyttats
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8500.jpg)
Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 22 november 2009, 14:56:43 PM
Ännu konstigare är att vissa bussar får stå kva hos dotterbolagen. Jag har hittat sådana som fortfarande är registrerade på Marks Limousine och Flygbussarna.
Kan någon reda ut detta?
Kollade mina bilder på FAC och gick in på TS för att se ägarna på dem.
Fann följande:
De bussar med FAC-dekor ligger kvar på FAC.
De bussar som hade Charterdekor och är för yrkesmässig trafik "BUSS, LINJE" ligger kvar på FAC (0602 XNP147).
De bussar som hade Charterdekor och är för yrkesmässig trafik "BUSS" är överförda till PTG.
Är inte Ramkvillas bussar också överförda, några av dem iallafall?
Ja bildena du visar trotts vädret och dåliga jusförhållanden är välldigt fina ändå. Bättre än mina som jag visar. Men dom är till 99% fotade med en mobil kamera trotts att jag har en systemkamera.
Citat från: Sundås skrivet 22 november 2009, 23:12:03 PM
Är inte Ramkvillas bussar också överförda, några av dem iallafall?
Inte alla, men denna
(http://www.erret.se/Bussar/Bussbilder/DSG_8478.jpg)