(http://www.bussmicke.se/TEMP/Vanersborgs_Linjetrafik_050_AGT280_Jordbro_091010.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/Vanersborgs_Linjetrafik_058_BLM377_Jordbro_091010.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/Vanersborgs_Linjetrafik_059_BJY727_Jordbro_091010b.jpg)
Snyggt, Micke.
Undrar om det finns en person som blir sur nu ;)
//Niclas
Jasså varför?
Citat från: Bussmicke skrivet 11 oktober 2009, 20:35:12 PM
(http://www.bussmicke.se/TEMP/Vanersborgs_Linjetrafik_059_BJY727_Jordbro_091010b.jpg)
Denne fikk jeg testet som "Beulas for tog" mellom Mellerud og Göteborg i august i fjor. Som passasjer opplevde jeg den som en hvilken som helst annen buss av denne sorten.
Jeg kan i hvert fall bekrefte at man får plass til en sykkel i bagasjerommet på den. :)
Citat från: Bussmicke skrivet 11 oktober 2009, 20:35:12 PM
(http://www.bussmicke.se/TEMP/Vanersborgs_Linjetrafik_058_BLM377_Jordbro_091010.jpg)
(http://www.bussmicke.se/TEMP/Vanersborgs_Linjetrafik_059_BJY727_Jordbro_091010b.jpg)
Läckert! Hoppas vi får se fler Beulas på vägarna.
Citat från: Johan B skrivet 12 oktober 2009, 13:11:37 PM
Läckert! Hoppas vi får se fler Beulas på vägarna.
Det får vi säkert göra. Dels för att Rex Knorr nu gått över helt till Beulas och slutat med Ayats men också för att han enligt egen uppgift har många bussbolag som sagt att de tänker köpa Beulas nästa gång de investerar i en ny buss. Som bekant har vi lågkonkjunktur nu varför bolagen väntar med att investera i nya turistbussar.