(http://i7.photobucket.com/albums/y286/Swesim/DSC_3017.jpg)
Marks Limousine XCO291 har enligt Transportstyrelsen flyttat till Flygbussarna 1/12-08, men såg påfallande nylackad ut när jag hittade den i Råsta.
Är det förresten någon som har FACCs inv. nr. på denna?
//Fredrik
0510.
Så här såg den ut innan omlackningen.
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/WAGPB1ZZ853000267_Neo_N1122_3C_Skyl.jpg?t=1234336476)
Och har aldrig sett bussen utan "ryggsäck" tidigare. Här med två olika.
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/WAGPB1ZZ853000267_Neo_N1122_3C_S-2.jpg?t=1234336372)
(http://i36.photobucket.com/albums/e31/nicros/WAGPB1ZZ853000267_Neo_N1122_3C_S-1.jpg?t=1234336453)
//Niclas
den där hämtade jag ny hos neoplan
när jag kom stog de och målade på den ;D
jag vet inte hur många ggr den stannat pga av växellådan
men efter den stannade för mig i rödby stog den två veckor på värkstad
men de hittade faktiskt ett gäng bultar som var inskruvade i elhärvan
avs skit
Citat från: michael k skrivet 11 februari 2009, 11:36:33 AM
Klipp klipp...
jag vet inte hur många ggr den stannat pga av växellådan
men efter den stannade för mig i rödby stog den två veckor på värkstad
men de hittade faktiskt ett gäng bultar som var inskruvade i elhärvan
avs skit
Så det är inte AS-Tronic i bussen?
jo det är det jag blandar ihop junket
fast bägge är ju konstruerade för att göra värkstaden rik
Fast bultar i elhärvan är ju ingen hit... vi fick en MaxCi tillbaka efter en rejäl avåkning den var inte körbar vete f##n hur den kom från Gbg till Borås men där var det mycket jobb för elkillarna innan den funka som den skulle...
Den heter 510 hos FACC.