...nämligen 266, 267 och 976.
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/GS/GS_266_Hjalmar_Brantingspl_080811_l.jpg)
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/GS/GS_267_Hjalmar_Brantingspl_080811_b.jpg)
(http://i38.photobucket.com/albums/e135/Jonasbussar/GS/GS_976_GSK_Rantorget_080807_liten.jpg)
(GSK = GS-ägda bolaget Göteborgs Kommunikationsradio, som monterar radioutrustning m m i bussarna)
//Jonas G
Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 12 augusti 2008, 22:40:54 PM
(GSK = GS-ägda bolaget Göteborgs Kommunikationsradio, som monterar radioutrustning m m i bussarna)
//Jonas G
Så GS har ett helt eget företag som monterar ombordutrustningen i bussarna? Hur vanligt är det om man kollar på andra företag?
Trevligt. Någon på GS som kan svara på varför man väljer Vogel-stolar till ledbussarna men tortyrredskap till boggievagnarna? Samma sort borde ju vara att föredra ur lagerhållningssynpunkt.
Citat från: Johan B skrivet 13 augusti 2008, 15:34:27 PM
Trevligt. Någon på GS som kan svara på varför man väljer Vogel-stolar till ledbussarna men tortyrredskap till boggievagnarna? Samma sort borde ju vara att föredra ur lagerhållningssynpunkt.
Logik saknas. Finns ju en uppsjö av olika stolar i olika fordon. GS har ju ett eget sadelmakeri.