"Vilka är online" samt medlemsstatistik på Buss Snack - bra eller dåligt?!

Startat av Jessika, 13 juni 2007, 21:45:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niklas Bygdestam

Citat från: Wolfie skrivet 15 juni 2007, 15:42:38 PM
Och här har man kämpat för att skriva bra kommentarer så att man kommer upp ett snäpp, och så fick alla det på en gång.  >:(
Nåja, det är nog bättre såhär ändå. Man kan ju fortfarande se hur många inlägg som man har skrivit, det blir inte lika "kvalitetstänkande" på det sättet. (Man kunde ju teoretiskt tidigare ha skrivit en massa "strunt" meddelanden bara för att få lite fler stjärnor.
:)



En och annan lockas nog att skriva lite strunt för att höja sin status för att få fler stjärnor. Jag tycker att det är bättre som det är nu mot vad det var innan. Nu har titlarna försvunnit och alla har lika många stjärnor. Det där med olika titlar och olika antal stjärnor för mer eller mindre aktiva tycker jag liknar mer Lunarstorm eller liknande
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Omni

Jag är en ganska öppen person, och har inga problem med att andra ser om jag är online, eller hur många inlägg jag gjort, eller om jag varit uppe o skrivit vissa tider eller gått o lagt mig.

Vad är man rädd för? Varför behöver vissa vara så nojjigt hemliga? Då kan man fråga sig varför man är här.

Jag har ju sett att vissa inte vågar ens skriva vilken ort dom bor på. Är det för att man skall kunna skriva en massa skit utan att man skall kunna få tag på dom eller vad?

Jag tycker det är väldigt intressant på vilken ort folk finns, om man kanske som i mitt fall saknar uppgifter till min stora databas...kanske man kan hitta någon i tex Karlskrona som kan hjälpa till med o kolla nån speciell buss etc.

Att det skulle va diskriminering eller trakasseri att ha olika antal stjärnor är ju rent löjligt, eller att folk skulle sitta o skriva en massa skitinlägg bara för att få många i antalet likaså.

Jag har inte reagerat speciellt överhuvud taget på antalet stjärnor eller inte som vissa här verkar se som fruktansvärt diskriminerande.
Men vill ni ha fler = bli lite aktiva då och lämna ut era kunskaper om bussar etc, istället för att bara som vissa sitta o trycka och bara läsa utan o dela med sig.


KRNI