Bussnack i din smartphone

Startat av Björn Ax, 29 oktober 2011, 19:46:10 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Menzies

Om det blir fel i texten och konstigt formulerat är ju varken tapatalk's eller telefonens fel. Man läser väl allt eftersom man skriver?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.641127,16.956108

Björn Forslund

Citat från: Menzies skrivet 04 november 2011, 15:33:07 PM
Om det blir fel i texten och konstigt formulerat är ju varken tapatalk's eller telefonens fel. Man läser väl allt eftersom man skriver?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.641127,16.956108


Gör man? Jag knappar på luren när jag är ute och gör annat samtidigt. Inte direkt järnkoll på vad det verkligen står som jag skrivit. Liten text och lätt att trycka på fel tangent gör ju att det lätt blir fel. Då är det ju bra att mottagaren förstår att man knappat på en lur och inte är berusad eller så.

Carl Eric

Citat från: Björn Forslund skrivet 04 november 2011, 16:08:55 PM

Gör man? Jag knappar på luren när jag är ute och gör annat samtidigt. Inte direkt järnkoll på vad det verkligen står som jag skrivit. Liten text och lätt att trycka på fel tangent gör ju att det lätt blir fel. Då är det ju bra att mottagaren förstår att man knappat på en lur och inte är berusad eller så.

Precis!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Björn Ax

Användandet av signatur är upp till var och en. Man kan stänga av det i appen om man vill.

Jag kommer i nuläget inte avaktivera det centralt.

the0fiskis

Citat från: Björn Forslund skrivet 04 november 2011, 16:08:55 PM

Gör man? Jag knappar på luren när jag är ute och gör annat samtidigt. Inte direkt järnkoll på vad det verkligen står som jag skrivit. Liten text och lätt att trycka på fel tangent gör ju att det lätt blir fel. Då är det ju bra att mottagaren förstår att man knappat på en lur och inte är berusad eller så.
+1
bra sagt.

men det tycker jag är ett induvellt val att ha "mobil" singatur eller inte. jag väljer ha det för jag har det på  forum ochså för på det forumet är det att 99% använder "mobil singatur"

Björn Ax

Nu har jag lokaliserat felet att vissa datum visas som 1970 i appen.

Vet dock ej när detta blir fixat eftersom det är utvecklarna som måste titta på detta.

Det går att få det att fungera nu också men då måste ni byta språk till engelska i eran profil.

Jag hoppas att tapatalk utvecklarna kommer med en fix för detta snart.

Björn Ax

Nu har tapatalk teamet kommit med en uppdatering och denna är inlagd på bussnack.

För mig fungerar nu datumproblemet men om någon kan skriva här som hade det problemet om det är okej nu?

inCeDa

Snälla gör den här appen till operativsystemet "Bada", jag har det och skulle sjukt gärna vilja ladda ner appen :)

Björn Ax

Citat från: inCeDa skrivet 03 mars 2012, 14:48:10 PM
Snälla gör den här appen till operativsystemet "Bada", jag har det och skulle sjukt gärna vilja ladda ner appen :)

Det är tyvärr inte upp till oss. Det är dom som gör tapatalk som bestämmer det. Du kan alltid gå in på www.tapatalk.com och skicka en förfrågan om dom kommer göra en sådan version.

sonjaanders

Har precis köpt en ny Samsung Galaxy på annons  på nätet, men jag kan inte få Bussnack att fungera. Funkar det fortfarande?

Björn Forslund

Funkar i min ajfån. Har du installerat Tapatalk?