Transdev tar över Björksbolagen nu (fortsättning)

Startat av Bussmicke, 06 februari 2022, 00:02:06 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Transdev tar över Björksbolagen nu (Originaltråden)

Nu är Björksbolagen historia sedan en tid. Lindbergs Buss och Björks Buss i Närke (fd Weidermans Buss) heter nu Transdev Mälardalen medan resten hamnade i Transdev Nord. Dock verkar numren vara blandade mellan bolagen.













Mer bilder på hemsidan. sökdatum 2022-01-30 i bildgalleriet

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ulf Berlin

Snyggt att skylta"Linje 10" ;)
Trassligt med 5 siffriga inventarienummer.../Ulf

Bussmicke

De VDL man hade på Brukslinjen som exv YKK918 har tagits över av Västanhede Trafik. Så dem på garaget i Hallstahammar i fredgas.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Har någon varit i Hallstahammar och Surahammar och studerat trafiken?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Buzzlover

Går linje 324 på något tillfälligt avtal me tanke på den felstrajpade 9700:an där?
Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

Bussmicke

Vilken felstrajpade 9700:a? Linje 324 (om det är Örebro län) så kör Västanhede Trafik den just nu
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.