Nya problem med stankastningar i Uppsala

Startat av Jonas, 29 april 2013, 19:36:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.



yngrot

suck...  och som vanligt får de skötsamma lida för detta då inga bussar kör.. Och få tag på dessa  små gangster brukar inte vara lätt..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Andreas91

Det utgår jag ifrån att man har gjort på något sätt, men har man börjat undersöka varför dessa gäng håller på som de gör? Har det framgått något från tidigare liknande händelser om det exempelvis är samma gäng som håller på med dessa ting? Visst, det kan vara ett gäng nötter som springer runt och sabbar för andra för att de inte kan lägga energin någon annanstans, men jag börjar mer o mer tvivla på att det är så det är. Det är givetvis fel att ta till vandalism, jag säger inget annat, men det kanske så att säga är ett sätt för de att uttrycka vad de känner och upplever.

lil-sis

Mjae, polisen kom ju som sagt inte ens till platsen när det var som värst.

En åtgärdsplan är upprättad, vi får se om den ger något resultat...

jocke

Noterade att alla 5or iaf var skyltade Flogsta.
Bra för de som läser på bussen. Förvirrande för de som läser på busshållplatsen :p

Sen blir man sur med, som uppväxt, och förvisso utflyttad, i Stenhagen. Aldrig under mina år där har bussarna blivit inställda. Man skäms.
Jag förändrar era liv med detta inlägg