Postens Diligenstrafik 7748

Startat av 1896, 31 mars 2015, 08:57:27 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Lars-Håkan_E

Det är ju svårt att avgöra, är den rost och mögelfri så är det inte ett orimligt pris.

Men som sagt jag skulle ta med mögelhund.....

1896

Tänkte mest på att inredningen i stort tycks vara IKEA, och ska jag betala sådana summor, då vill jag ha en ordentligt inredd buss....

Lars-Håkan_E

Citat från: Kung Vasa skrivet 02 april 2015, 14:31:03 PM
Tänkte mest på att inredningen i stort tycks vara IKEA, och ska jag betala sådana summor, då vill jag ha en ordentligt inredd buss....

Det är många sommarstugor och hus som har kök och skåp från Ikea :-) så varför inte i en buss.

Visst kan man beställa måttanpassad inredning av husvagnsmodell men till hutlösa priser.

Lösa soffor o stolar byter man ju enkelt ut, gillar man inte Ikeas sortiment kan man ju gå in på MIO t.ex :-)


Bussmicke

Är inte MIO:s möbler också sånt som skall monteras ihop?  Kanske blir för dyrt till en buss?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Matte

Nästan säker på att jag sett den där på motorsport evenemang som dom besökt som åskådare. Ser riktigt fin ut om det är samma. Senast jag såg den för ca ½ år sedan såg den knappt använd ut. Mycket välvårdad utvändigt.