Ersättningstrafiken för tunnelbanan idag

Startat av Ashnton, 26 juni 2020, 21:56:38 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Ashnton

Idag ersattes tunnelbanan mellan Gullmarsplan och Skogskyrkogården av bussar. Självklart så var jag tvungen att åka dit och fota lite så här kommer bilderna!









Dyker inte bilderna upp så ska du besöka den här länken och sedan gå tillbaka hit och det bör fungera igen.

Besök gärna min hemsida ashnton.ml för fler bilder!
Fototeknisk kritik mottas tacksamt!

Buzzlover

Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

Ashnton

#2
Jo du skrev det på min instagram men orkar inte ändra bildtexten så det får vara. :)




Adminåtgärd: Citat av direkt föregående inlägg borttaget med hänvisning till regel # 9.
Fototeknisk kritik mottas tacksamt!

zjbus


Ashnton

#4
Det låter troligt nu när du säger det :)




Adminåtgärd: Citat av direkt föregående inlägg borttaget med hänvisning till regel # 9.
Fototeknisk kritik mottas tacksamt!

yngrot

Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Ashnton

Vet tyvärr inte hur jag ska fixa det eftersom bilderna fortfarande är tillgängliga på min hemsida. Men prova att högerklicka en av bilderna och öppna i ny flik, det funkade för mig och alla bilder dök upp här igen. ???
Fototeknisk kritik mottas tacksamt!

zjbus


Buzzlover

Citat från: yngrot skrivet 28 juni 2020, 00:11:58 AM
Inga bilder nu tyvärr
Samma sak hände mig först, ladda om sidan så borde bilderna komma, det fungerade för mig i varje fall
Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

yngrot

Fick högerklicka och sen klicka visa bild för att kunna se 
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Bussmicke

Det ids man inte göra. Bilder ska fungera direkt om nån ska kolla. Tror tyvärr se flesta avstår från att krångla.

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ashnton

Problemet är att jag inte förstår varför det inte funkar för vissa och omvänt. Hemsidan som bilderna finns på är uppe och jag tror de är inlänkade korrekt. ???
Fototeknisk kritik mottas tacksamt!

Maven

Ja, verkligen märkligt.
Jag har inte sett bilderna tidigare, inte ens sett något bruten bildlänk att klicka på. Men idag såg jag plötsligt bilderna helt utan problem.