Fler saker på räls i Umeå

Startat av Jessika, 18 juni 2007, 11:53:52 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jessika

Lite fler bilder från järnvägsstation i Umeå på diverse olika fordon...
/Jessika
















tomsa

Trevlig samling spårburna fordon. Själv vill jag gärna ha ett litet spårburet fordon som jag kan rulla på rälsen här hemma i Majorna och köra in till sta'n med, ställa vid Centralen (det finns ju två spår där som är lämpliga för sådant), handla och sedan köra hem igen, men det lär aldrig gå att få igenom, oavsett man är spårvagnsförare eller inte. Storleksmässigt något som den lilla maskinen längst till höger på första kortet.. *digga*

Simon Bertilsson

Citat från: tomsa skrivet 18 juni 2007, 16:54:25 PM
Trevlig samling spårburna fordon. Själv vill jag gärna ha ett litet spårburet fordon som jag kan rulla på rälsen här hemma i Majorna och köra in till sta'n med, ställa vid Centralen (det finns ju två spår där som är lämpliga för sådant), handla och sedan köra hem igen, men det lär aldrig gå att få igenom, oavsett man är spårvagnsförare eller inte. Storleksmässigt något som den lilla maskinen längst till höger på första kortet.. *digga*
Fler än jag som drömt i de banorna? ;)
Själv skulle jag vilja ha en motortralla i Höör, som jag kan köra ned till Malmö vid behov eller lust! Det finns i Höör två uppställningsspår som sällan används. ;D