Tågersättningsbuss i Trollhättan

Startat av Staffan Sävenfjord, 07 juli 2009, 12:45:01 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Staffan Sävenfjord

Citat från: M skrivet 07 juli 2009, 19:19:51 PM
Dumilde vilken fuling.Varför skall alltid Neoplan över designa allt. Klart dom har ju alltid varit lite av bussvärldens pajjasar.

/M

Har vi inte diskuterat Starlinerns design till leda redan? En del tycker den är ful, andra att den är snygg. Jag till exempel.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Åkarns Kalle

Det vita på ROJ478 har Senor Svensson klistrat dit för att det inte skall stå Broberg Gnarp på den buss han disponerar.

Koordinator tjänst Sverige AB hette tidigare Svensson Tai Buss AB

/Kalle
Åkeriet har kört för Bilspedition, Linjegods, ASG, Fraktarna samt X-Trafik.

frigge

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 07 juli 2009, 19:11:24 PM
Vem har sagt att jag avsåg Björn?  ;) Var var du i går förresten?
Jovisst var det Björn som körde Lejas dubbeldäckare och var den tidigare bussägaren. Men tyvärr har jag ingen bild på någon av hans bussar. Men visst: de var extremt välskötta. Han körde mest med van Hool, gärna höga sådana.


Jag är ju synsk vettu ;)
Nä, men man har väl koll på sina kompisar. Synd att det inte finns nån bild, har hört mycket gott om hans bussar.
Har inte kört tåg på hela veckan faktiskt.. fridagar och kryssningsbåtar blidde det istället

kajo

Jag kan nog svara på frågan varför de som jobbade i Trollhättan och Göteborg inte sa att det var Sr svenssons firma koordinatortjänst det var order ifrån örjan svensson att inte yppa hans namn. Helst skulle hans pass bussar gömmas vi som jobbade fattade inte varför. Men kanske lite underligt att hans bussar kör tåg stopp i hela Sverige. Det finns ju bussar överallt i sveriges avlånga land, och sedan stoppet i juli har det omsatts minst 20 koordinatorer o chaufförer i de bolagen.

michael k

Citatom körde Lejas dubbeldäckare och var den tidigare bussägaren.
jag som trodde det var kvinnotjusaren per som avsågs :)

fö var är bussmickes bilder från händelsen?

frigge

Citat från: michael k skrivet 27 januari 2010, 15:23:49 PM
jag som trodde det var kvinnotjusaren per som avsågs :)

Är inte hundra, men jag har hört att per kör på ett annat bolag numer