Swebus (Express) 4356 & 4361 - 2000-tal

Startat av Mikael T Nilsson, 01 maj 2018, 13:19:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson



Här kommer enligt önskemål två bilder på Swebus Express-vagnar tagna under 2000-talet. Då hade de blivit av med den orangea stripen som ingick i Stagecoach-utförandet.

Swebus 4356 hade dessutom fått en modernare design 2003, se bild.



Swebus 4361 vid Skara busstn en mulen decemberdag 2006.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Mikael Lövgren

Ja och framöver så blir de gröna......
Hantera alla stressiga situationer som en hund: Kan du inte äta det eller leka med det. pissa på det och gå din väg...

Mikael T Nilsson

Citat från: Mikael Lövgren skrivet 02 maj 2018, 11:32:19 AM
Ja och framöver så blir de gröna......

Det ska bli intressant att se vilken nyans det blir.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

1896

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 01 maj 2018, 13:19:29 PM



Swebus 4361 vid Skara busstn en mulen decemberdag 2006.

Det här var ju en riktigt härlig miljöbild.  :)

Bussmicke

Lite för lite miljö för att jag skulle kalla det miljöbild, man ser lite för lite av omgivningen. Bilden i sig var det inget fel på.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

1896

Citat från: Bussmicke skrivet 11 juni 2018, 13:38:50 PM
Lite för lite miljö för att jag skulle kalla det miljöbild, man ser lite för lite av omgivningen. Bilden i sig var det inget fel på.

Beror kanske på vad man kräver av omgivningarna, jag tänkte mest att det är en alldaglig bild på en buss i blötväder.


antti-p

 Firman  LLP Nar-Trans i Kazakhstan  har mer VanHool 360NL-bussar,  om man klickar registernummer så kan få mera uppgifter

http://fotobus.msk.ru/list.php?did=15057