Swebus 6766 + 6767 nu också på bild :-D - samt nostalgibonus!

Startat av virtual1, 13 juni 2007, 21:57:43 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1


Möllers


Jona

Citat från: virtual1 skrivet 13 juni 2007, 21:57:43 PM


Tack för alla underbara bilder, i synnerhet denna fina gamla Volvo med Säffle-kaross.
Nån dag av semstern i slutet av Juni är planerad till ett besök i Gävle/ Hudiksvall.
Men då lär denna med kompisar ta det lugnt och slappa.
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Andersson

Underbart fina bilder :-) för en som bor i Hudiksvalls kommun ;) 6767 gick under dagen i dag (13/6) bla till Sundsvall klockan 14:15  :)

MVH Peter

virtual1

Tack allihopa :-D - blir väl fler bilder från Hudik då jag redigerat färdigt allt jag ligger efter med, dvs om två år eller nåt ;-)

Björn

Tjusiga bilder från en tjusig stad!  ;D
Om du möjligen fick bilder på 4744, 4950 eller 4951 så ser jag gärna bilderna publicerade här i Bussnack.

virtual1

Citat från: Björn skrivet 14 juni 2007, 17:54:54 PM
Tjusiga bilder från en tjusig stad!  ;D
Om du möjligen fick bilder på 4744, 4950 eller 4951 så ser jag gärna bilderna publicerade här i Bussnack.

Tack! - om jag fick bilder på alla tre, fungerar det då? ;-) - ska se om jag kan snabbredigera dem... - kommer upp i morgon då om inte annars!

Nicklas Vasa

Nostalgibonusen är Wasatrafik 1211, om nån är intresserad....
För övrigt en tjusig bild, Volvo strecket är bortryckt i fronten, det försvann när vi skulle öppna frontluckan när bussen var ny....

Niklas Bygdestam

Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.