Ålder på alla forumiter?

Startat av Sundås, 09 januari 2008, 16:46:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sundås

Jag är lite nyfiken på hur gamla alla som använder detta forum är. Har administratörerna några siffor på detta?

Jag själv är ju "bara" 18 år, men jag antar att större delen av medlemmarna är äldre än mig. ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

bjalle

#1
Citat från: Sundås skrivet 09 januari 2008, 16:46:26 PM
Jag är lite nyfiken på hur gamla alla som använder detta forum är. Har administratörerna några siffor på detta?

Jag själv är ju "bara" 18 år, men jag antar att större delen av medlemmarna är äldre än mig. ;)

Editerad


Rojje


Nico

Tja, liksom Tintin så är jag född den 29 februari 1912 vilket då var ett skottår. Av någon konstig anledning så åldras vi bara vart fjärde år vilket innebär att jag än så länge bara fyllt 24 år....*  Ääh, skämt åsido så är jag född på Karolinska i juni 1970 (solnait i själ & hjärta) och fyller således 38 i sommar.


      * Den inofficiella populärversionen till varför Tintin är evigt ung.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Möllers


OSkar000

24 år..

åren börjar gå väldigt fort numera :P

Staffan Sävenfjord

Citat från: Sundås skrivet 09 januari 2008, 16:46:26 PM
Jag är lite nyfiken på hur gamla alla som använder detta forum är. Har administratörerna några siffor på detta?

Jag själv är ju "bara" 18 år, men jag antar att större delen av medlemmarna är äldre än mig. ;)

I den mån som medlemmarna uppgett sin ålder kan man se det genom att gå in på Medlemmar och klicka på medlemsnamnet. Då kommer de uppgifter som lagts in vid registreringen att synas. De flesta har dock valt att inte fylla i sin ålder.
Klickar man på mitt namn så kan man se att jag är 63 år. Vilket gäller fram till den 27 mars då det skall stå 64 i stället.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Buss-Anders

.. och jag är 53 år och om 3 månader så är jag 54 år.
Men det är inte hur man har det utan hur man tar det som är det viktiga.

Det enda är väl att jag önskar att jag har det tagit busskort några år tidigare. ;D ;D ;D

Mvh
Buss-Anders

Erol


Stefan P

Hej

Jag är 49 år.

mvh gammalbuss

Simon Bertilsson

19 fram till 29'e feb, då jag har min femte födelsedag någonsin och fyller 20. ;)

Möllers


Simon Bertilsson

Citat från: Mattias Möller. skrivet 09 januari 2008, 18:29:11 PM
Hämsk ålder 20 år  :P

Nja... Lämnar iaf tonåren med allt vad det innebär (om än mest symboliskt). ;)

Sundås

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 09 januari 2008, 18:26:52 PM
19 fram till 29'e feb, då jag har min femte födelsedag någonsin och fyller 20. ;)

Du fyller alltså på skottdagen, det har jag en kusin som gör också, som dessutom är född samma år som du.. ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se