Vem fotade i Arvidsjaur?

Startat av LinusG, 29 maj 2007, 18:51:25 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

LinusG

Träffade idag Esbjörn här i Arvidsjaur, vi fick oss en trevlig pratstund.. 
Men sedan fick jag höra att det hade varit någon annan vid vårat garage (Granbergs Buss Arvidsjaur) för någon vecka sedan och fotat
Är det någon som hänger här eller? Man blir ju lite nyfiken.. :)

//Linus

Johan N

Kan det vara så att det var Patrik som var där? Hursomhelst så hoppas vi på bilder!

Patrik

Citat från: Johan N skrivet 29 maj 2007, 20:09:56 PM
Kan det vara så att det var Patrik som var där? Hursomhelst så hoppas vi på bilder!

Nja, jag var där för 3 veckor sen och jag tog inga bilder vid garaget för det var inga bussar där.

LinusG

Men då var det nog dig dom pratade om skulle jag tro.!
Dock låter det  lite konstigt att det inte stod någon buss där tycker jag.!
Vilken dag å tid var du där? ungefär!

//Linus

Patrik

Citat från: LinusG skrivet 29 maj 2007, 20:44:47 PM
Men då var det nog dig dom pratade om skulle jag tro.!
Dock låter det  lite konstigt att det inte stod någon buss där tycker jag.!
Vilken dag å tid var du där? ungefär!

//Linus

Jag var i Arvidsjaur 15:40 till 17:10 tisdag 8 maj, alla bussarna åkte ju vid 16 medans er 22a kom tillbaka vid 16:45.

Patrik

Medans vi pratar Granbergs så åkte jag med en förare från Pajala till Gällivare den 10 maj som körde Granbergs 62 och han skulle fråga vad jag fotade för att sen förklara att man inte får fota folk utan tillåtelse, visst, jag satt i bussen med kameran framme men jag vet inte vart han fått det ifrån att jag fotade dom som satt i bussen för då skulle man hört det..  ???

Ersa

Inte var det jag heller. Jag ska besöka Arvidsjaur och Arjeplog senare under sommaren istället.

LinusG

Citat från: Patrik skrivet 29 maj 2007, 20:56:10 PM
Medans vi pratar Granbergs så åkte jag med en förare från Pajala till Gällivare den 10 maj som körde Granbergs 62 och han skulle fråga vad jag fotade för att sen förklara att man inte får fota folk utan tillåtelse, visst, jag satt i bussen med kameran framme men jag vet inte vart han fått det ifrån att jag fotade dom som satt i bussen för då skulle man hört det..  ???


Hehe jaa det var ju lite lustigt att säga så..   Men han kanske var rädd att hamna på bild själv.. =)
15:40 å framåt har vi inte spec mycket bussar inne det stämmer bra det.  Å särskilt inte den veckan då vi hade väldigt många bussar ute på Beställningsuppdrag!
Men du är välkommen åter en annan gång.. 

//Linus