Om Härliga Göteborg...

Startat av virtual1, 11 augusti 2007, 15:33:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Citat från: Milan skrivet 11 augusti 2007, 13:02:43 PM
Finns ingen vackrare stad än själva Göteborg  8)


Göteborg är en trevlig stad, men det finns helt klart vackrare städer än Götet =) - Stockholm t.ex. :-D - trevlig bild dock!

Bengt Jönsson

Åja, infarten till Huskvarna / Jönköping Norrifrån är inte så dum den heller.  Känns som om man lågflyger in för landning..  ;)

/Bengt

Jonas Sandqvist

#2
Instämmer, Bengt! Har bara kommit där en gång (kvällstid i januari, stjärnklart) men glömmer det aldrig...  :D.

Milan

Själv bor man i närheten, det är min utsikt :)

Stockholm vackert? Låter det vara osagt haha  ;D

Johan B

Citat från: Milan skrivet 11 augusti 2007, 17:57:09 PM
Själv bor man i närheten, det är min utsikt :)

Stockholm vackert? Låter det vara osagt haha  ;D

Nja det är väl inget fel på Stockholm, det är invånarna ;D. Skämt åsido, Stockholm är en vacker stad. Tycker det är fantastiskt härligt med allt vatten som går in i stan, det kan vår vallgrav inte konkurrera med. Ändå får jag nog vara patriotisk och påstå att Göteborg är att föredra då den är mindre och mer personlig. Som Göteborgare saknar man dessutom havet då man är på baksidan :P.

Bussmicke

Men ni har ju en stor fet älv genom stan som vi på framsidan inte har..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Leif D

Citat från: Bussmicke skrivet 11 augusti 2007, 23:34:23 PM
Men ni har ju en stor fet älv genom stan som vi på framsidan inte har..

Nåja, om de kallas älv eller ström är väl ändå egalt Micke !!  Det är ju ändå samma vatten.....
Sen vet ju inte jag vilken sida som är framsidan ? 
Länder brukar ju liksom inte ha sånna sidor.....   Norra-, Södra-, Västra- och Östra-sidan, tycker ja passar bättre i geografin.
;-)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Leif D

;-)

Milan


Axel

Citat från: Milan skrivet 11 augusti 2007, 23:51:54 PM
Snälla?
Det räcker nu..

Men Milan,
om dom bor på Framsidan och Baksidan, då bor vi väl på Insidan? ;)

Johan B

Citat från: Milan skrivet 11 augusti 2007, 23:51:54 PM
Snälla?
Det räcker nu..

Lugn och fin. Startar du en sådan här tråd får du räkna med lite tjafs ;D. Tack för bilden förresten, härliga bussar jämfört med gassmäcket de ersätter.

Johan B

Citat från: Axel skrivet 12 augusti 2007, 00:11:46 AM
Men Milan,
om dom bor på Framsidan och Baksidan, då bor vi väl på Insidan? ;)

Inte nödvändigtvis. Ovansidan och undersidan är ännu inte upptagna 8).

Zella

Ja... vilken är sveriges framsida nu då... har jag flyttat till fel stad eller nåt...  ??? ;)

Karsten

Både Göteborg och Stockholm är enormt trevliga städer! Ska vi börja prata tråkiga städer så slänger jag helt fräckt ur mig: Uddevalla! En vän till mig beskrev målande Uddevalla "som ett enda stort Huddinge alltihopa"