Förslag till forumet

Startat av Fredrik Gelin, 08 augusti 2007, 15:08:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Gelin

Jag hittade ingen klistrad tråd om forumet, så jag tog mig friheten att börja på en här...

Jag stör mig en smula på att det inte går att trycka på någon "nästaknapp" för att hoppa till nästa sida i ett inlägg.
Den nästamarkering som finns skickar ju läsaren vidare till nästa ämne vilket jag inte tycker är helt optimalt.
//Fredrik

Bengt Lindstein

Håller med dig, det här är första forumet jag är besökare på som nästa-knappen går vidare till nästa ämne istället för nästa sida.

Jag vore också tacksam om det gick att styra om det från ämne till sidbyte istället, för att ha 2 nästa-knappar blir bara ännu mer förvirrande.

Hälsar
Bengt

mjtag

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 08 augusti 2007, 15:08:22 PM
Jag hittade ingen klistrad tråd om forumet, så jag tog mig friheten att börja på en här...

Jag stör mig en smula på att det inte går att trycka på någon "nästaknapp" för att hoppa till nästa sida i ett inlägg.
Den nästamarkering som finns skickar ju läsaren vidare till nästa ämne vilket jag inte tycker är helt optimalt.
//Fredrik
Jag håller med dig. Känns nästan som man blir lite lurad av "nästa" länken nere till höger under inläggen i en tråd. Man förväntar sig ju att komma till nästa sida i samma tråd, om tråden består av flera sidor, och inte till nästa ämne. Det är irriterande. I stället ska man ju klicka på siffrorna nere till vänster.
Jag hoppas detta kan ändras.
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Krille

Bara en fråga
Finns det bara en administratör på detta forum?

/K

Krille

Vill inte låta som nån gnällspik, men har inte någon av er tid föreslår jag att ni "anställer"
någon mer administratör.

/K

Walter

Citat från: Krille skrivet 09 augusti 2007, 08:27:10 AM
Vill inte låta som nån gnällspik, men har inte någon av er tid föreslår jag att ni "anställer"
någon mer administratör.

/K

Betalar du?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Walter

Men i vänstra hörnet längst ned på varje sida finns ju antalet sidor i varje ämne länkade. Genom att trycka på ex tvåan så kommer du till andra siadn i samma ämne eller det var inte detta du menade?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Krille

Finns säkert ett flertal frivilliga bland de registrerade användarna.
Ju fler man är desto mindre jobb för var och en, va?

/K

KRNI

Kul att förslaget uppmärksammades och rättades till, synd bara att Jona´s förslag/önskemål försvann neråt i listan utan att uppmärksammas!
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=2171.0

/KRNI