Använder du denna funktion?

Startat av Jona, 07 augusti 2007, 23:20:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jona

HEJ

På min hemsida har jag gjort ett exel-dokument som visar alla avgående och ankommande bussar vid Skellefteå BSTN måndag till torsdag under skoltid. Nu undrar jag om någon av er här brukar använda den funktionen?
(Finns som länk  under dom 3 buss-foto kategorierna ovanför listan med bildlänkarna)

Annars funderar jag på och göra mig av med den sidan och istället bara skicka per mail ett exeldokument till den som efterfrågar det.

Det börjar nämligen bli dags och göra några smärre justeringar typ 5 - 10 st. Det i säg är väl inte så mycket arbete, men just detta att den finns online och anträffbar via nätet och så gör ju att jag bör försöka uppdatera den oftare än vad man orkar bry sig.

Sedan håller jag liksom alla större företag och myndigheter på och slimma min verksamhet, i mitt fall min hemsida.
Ju färre sidor, ju färre måste underhållas.

Kan passa på och nämna det att drygt 200 äldre Skellefte och Norsjö-bussbilder är borttagna från sidan också.
Främst dom jag fotade med min första generations digitalkamera, jag är ju på generation 3 nu.
Alla bussar som jag har på bild med annan kamera försvann, endast någon sporadisk äldre bild före 051105 finns kvar.
För många av mina äldre bilder var i väldigt dåligt skick.

Framöver ska övriga buss-bolag och även vissa tågbilder rangeras förbi den yttersta växeln. Inte för jag har platsbrist på hemsidan utan för att kvalitet är undermålig.

Kom gärna med tips och förslag på tex bilder av sämre kvalitet eller andra tycken och önskemål.

/Jona
MVH Filosofen Jona