Huvudmeny

Bortrest: Azorerna

Startat av Ersa, 31 juli 2007, 11:27:59 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Imorgon flyger jag till Azorerna, och blir borta i två veckor. Jag räknar inte med att ha tillgång till internet under tiden, så inga inlägg, mail eller PM kommer att nog kunna besvaras av mig under denna tid. Men nya kameran med stora minneskortet och den bärbara datorn är med så det lär bli gott om bilder i många olika inlägg när jag kommer hem. Främst miljö- buss och lastbilsfoton i de olika grenarna i detta forum.

Kvarne

Jag önskar dig en riktigt trevlig flygresa samt en helskön semester där borta!
Hoppas på många fina bilder, skön avkoppling och kanske ett å annat dopp....

Ses & Hörs sen..... :D 8)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Jonas Gustafsson

#2
Citat från: Verspieder skrivet 31 juli 2007, 11:27:59 AM
Imorgon flyger jag till Azorerna, och blir borta i två veckor. Jag räknar inte med att ha tillgång till internet under tiden, så inga inlägg, mail eller PM kommer att nog kunna besvaras av mig under denna tid. Men nya kameran med stora minneskortet och den bärbara datorn är med så det lär bli gott om bilder i många olika inlägg när jag kommer hem. Främst miljö- buss och lastbilsfoton i de olika grenarna i detta forum.

Är det klokt att skylta om på internet? Att man är bortrest, alltså (men någon annan kanske vaktar huset?)
Men lycka till i alla fall, skulle vara skönt att komma söderut nu med detta svenska sommarväder...
//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Ersa

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 31 juli 2007, 11:38:46 AM
Är det klokt att skylta om på internet? Att man är bortrest, alltså (men någon annan kanske vaktar huset?)
Men lycka till i alla fall, skulle vara skönt att komma söderut nu med detta svenska sommarväder...
//Jonas G

Jag förstår din tanke, så jag kan även skylta med att bostaden fortfarande är bebodd, dock ej av mig.  :)

Ersa

Hej alla!
Oj vad det finns gott om udda fordon!
Nu ska jag ut i solen igen.  ;D