Tips till ändringar i detta forum.

Startat av Jona, 24 juli 2007, 23:54:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jona

HEJ

Undrar en sak, om det går och ändra vill säga. Så att "skapa nytt ämne" ligger där "Markera som läst" ligger i knapp menyn ovan till höger.

För ibland när man vill skriva nytt inlägg klickar man på "Markera som läst" istället.

Går man in i en tråd däremot så står det "Svara" på den platsen vilket gör att man får hjärn-släpp.
Svara är knappen längs till vänster i höger-menyn medan skapa nytt ämne ligger i mitten.

Hmmm ni förstod vad jag menade innan jag förklarade antar jag...

MVH Jona
MVH Filosofen Jona

KRNI

Citat från: Jona skrivet 24 juli 2007, 23:54:51 PMUndrar en sak, om det går och ändra vill säga. Så att "skapa nytt ämne" ligger där "Markera som läst" ligger i knapp menyn ovan till höger.

Det går att göra den ändringen och ett systerforum till detta har gjort denna ändring. Absolut mer logiskt att "Nytt ämne"-knappen ligger längst till vänster!

/KRNI

jocke

Skulle vilja ha "Nytt ämne" och "Svara" under "Sidor 1 2 3 4" etc.
alltså helt till vänster på samma rad. Detta är normalt för de flesta forum.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Bengt Lindstein

Citat från: Lars Ödlund skrivet 13 augusti 2007, 00:20:53 AM
Tyvärr finns det lika många åsikter om vilka knappar som ska vara vart som det finns användare, därför är det snudd på omöjligt att göra alla tillfreds.

//Lars

Jovisst men kan inte ni jämföra några forum och ta dom "bästa" knapp-placeringarna från dom och överföra till detta forum???
(dom flesta forum har dessutom knapparna på samma ställe)

Vill ni ha länkar till några så kan jag lägga in dom här (besöker 5 forum dagligen med liknande utseende)

Hälsar
Bengt