Swebus 2444 och 2445

Startat av Walter, 03 november 2009, 17:27:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Walter

Heter tydligen de nylevererade MAN A21 som rullar i Vänersborg/trollhättan enligt SBH

Nu tillsätter man bevisligen bussar i alla möjliga serier!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

virtual1

Citat från: Walter skrivet 03 november 2009, 17:27:50 PM
Heter tydligen de nylevererade MAN A21 som rullar i Vänersborg/trollhättan enligt SBH

Nu tillsätter man bevisligen bussar i alla möjliga serier!

??????? - vem tänker, med vad? - om de åtminstone hade hetat nåt med 22XX hade jag halvt kunnat förstå då man inte fyllt på med nån ny nummerserie sen Dalarnas 20xx och 21xx, men samtidigt har det alltid vart övertagna bussar som hamnat i de serierna, nu är det nya?!?

Bussmicke

Och tyvärr lär man völ inte hinna få dem på bild som Swebus.. :(
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ulf Rådeström

Citat från: Bussmicke skrivet 04 november 2009, 20:47:47 PM
Och tyvärr lär man völ inte hinna få dem på bild som Swebus.. :(

Men herre gud....ska du fota om alla tusentals bussar bara för att man döper om det till Nobina...snacka om att skaffa sig extrajobb ;-)

Bussmicke

Nej, de är de nya jag helst vill ha som Swebus
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

MissScania

Citat från: Walter skrivet 03 november 2009, 17:27:50 PM
Heter tydligen de nylevererade MAN A21 som rullar i Vänersborg/trollhättan enligt SBH

Nu tillsätter man bevisligen bussar i alla möjliga serier!


har sett dom nu varje dag. snygga på utsidan men insidan kan jag ej hålla med :)
men jag undrar varför dom bara är på Linje 21. och inte 24an :P