Vad är det som är fel?

Startat av Mathias Rickman, 22 mars 2009, 21:23:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathias Rickman





Mathias
Ps Uppsala bor väntar lite med att svara kan vara FÖR lätt för er Ds

Björn Ax

Bussen är ju vit i hörnet. Det är absolut förbjudet och FEL.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mathias Rickman

självklart men inte i detta fall så för mig får det vara så ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jacob

#3
Citat från: Björn Ax skrivet 22 mars 2009, 21:26:08 PM
Bussen är ju vit i hörnet. Det är absolut förbjudet och FEL.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Och bucklig under uppsalabussmärket på sidan ;D vad har denna vart med om?? Samma sak med 289 och 293, fast 293 är vit på båda sidorna :P Vet det rätta svaret, men jag bor ju i Uppsala  :-X

//Jajje
Särskrivning är en dödssynd!

tobias-säffle2000

ser ut som att det står SJ på sidan?

tobias-säffle2000

lång bak vagn? skyltnigen? vet inte ;D

Björn Ax

Citat från: Jajje skrivet 22 mars 2009, 21:30:14 PM
Och bucklig under uppsalabussmärket på sidan ;D vad har denna vart med om?? Samma sak med 289 och 293, fast 293 är vit på båda sidorna :P Vet det rätta svaret, men jag bor ju i Uppsala  :-X

//Jajje

289 var det jag som körde när den blev vit. :(
Vet också svaret men tänker inte säga. :)

Mathias Rickman

okey & bra jag vätar lite med svaret men jag hopas att det bsarer som är lite äldre kan svara

Niklas Bygdestam

Ännu så länge har svaren varit fel. Inte ens i närheten. Men eftersom jag är från Uppsala så låter jag bli att svara ;D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Johan Hansson

Ledbussen ska normalt inte köra ut från den vägen.
Detta är en vild gissning men man måste ju chansa
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

jzon67

#10
Nu hittar jag inte alls i Uppsala. Jag har inte varit där de senaste 11 åren. Men, om det är korsningen Östra Ågatan- Drottninggatan, så verkar den befinna sig på fel plats (Borde väl komma från samma håll som den andra bussen?? ) Linje 8 trafikerar Östra ågatan lika lite som någon annan linje.

Ersa

Svarta backspeglar utan dekaler. Nån kan ju få dem i huvudet! ;)

Mathias Rickman

Citat från: jzon67 skrivet 23 mars 2009, 00:31:05 AM
Nu hittar jag inte alls i Uppsala. Jag har inte varit där de senaste 11 åren. Men, om det är korsningen Östra Ågatan- Drottninggatan, så verkar den befinna sig på fel plats (Borde väl komma från samma håll som den andra bussen?? ) Linje 8 trafikerar Östra ågatan lika lite som någon annan linje.

rätt kam man seja men 8an går inte där alls i vanliga fall

Knut

anvender blinkers når man svinger.
Canon EOS RP
Sony HDR-PJ 580
Sony HDR-PJ 810
Vedlikeholdstekniker Stadler Service Norge

Mathias Rickman

kan meddela att gåtan är löst