Värmdöförare imorgon!

Startat av Patrik, 03 april 2008, 18:35:59 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 04 april 2008, 21:35:35 PM
Inte har du väl gått exakt hela vägen?
Från Henriksdal/Nacka forum har du väl ändå åkt till Gustavsbergs hamn eller om det är insjövägen och gått därifrån.
Låter lite väl orimligt att hinna gå hela den väg längs motorvägen.

Nej, mellan Henriksdal och Nacka trp tog jag bussen och sen Nacka trp till Mölnviksrondellen.

Bussmicke

Tänkte väl, lika orimligt som om jag skulle ha gått från Bochum till Dortmund idag istälet för att ta tåget...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik


Karsten

Citat från: Patrik skrivet 04 april 2008, 22:15:30 PM
Javisst är det...

Menar du att du åkte från Henriksdal till Nacka trp? Den resan är nämligen inte tillåten, fü på dig! ;)

Patrik

Citat från: Karsten skrivet 04 april 2008, 23:28:41 PM
Menar du att du åkte från Henriksdal till Nacka trp? Den resan är nämligen inte tillåten, fü på dig! ;)

Vikdalsvägen då  ;)

Patrik

Uppdatering dårå:
Har fotat alla hållplatserna idag, jag kom till Gustavsbergs C 9.30 imorse och gick till Mölnvik och var där runt 10, 10.08 tog jag bussen till Pålsudden, framme 10.45 och sen gick jag till Överby brygga och var där kl 12.50, tog bussen 13.10 till Vindö skola och därifrån gick jag till Sollenkroka och var framme 13.45, till sist tog jag bussen 14.15 hemåt.

En avvikelse hittade jag: Kallviken finns bara mot Överby, alltså en stolpe och det stod tyvärr inte i tidtabellen så det får fixas på kartan.