Huvudmeny

Kändisar

Startat av Zella, 15 juni 2007, 22:19:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Zella

Här har vi Let´s dance kungen Jhon Travolta... Rolf Mjunstedt, Kurt Olsson... Lasse brandeby i egen hög person...

Här inviger han Stomlinje 17...


Fyll gärna på... vi startade ju en i föra forumet...  :)

Simon Bertilsson

Jag väntade idag på bussen på samma hållplats som tv/standup-komikern Robin Paulsson. Slå det!  ;D

Magnus_J

hmm.. några har man ju fått på bussen, Sångerskan Meja, nån FP politiker Barbro nåt.
en och annan skådis och så vidare.

här kommer iaf "två kändisar" en Carlsson och en TarrasWahlberg (med rött)


Stefan Lindberg

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 15 juni 2007, 23:45:17 PM
Jag väntade idag på bussen på samma hållplats som tv/standup-komikern Robin Paulsson. Slå det!  ;D

Jag har spelat teater när Harald Treutiger och Carl-Einar Häckner satt i publiken.
Dock ej samtidigt utan på två helt olika uppsättningar.  :)

Jonas M. Bobjörk

Ja, har ju inte fotograferat så många.
Men man har ju kollat på biljetter tillhörande:

Stig-Ossian Eriksson
Anders Linder (två gånger, en gång något förfriskad)
Peter Settman
Mikael Tornving
Rolf Lassgård (håller på läsa in nån bok i Storängen)

och så några till som jag inte kommer på namnet på.
En jobbar på SVT vet jag,
den andra spelade prästen i Tre Kronor.

"Jag mötte Lassie"

tomsa

En och annan kändis har åkt även med mig genom åren.

Tennis- och "På Spåret"oraklet Hallberg (som även skriver otroliga deckare!)
Lotta Bromé
Inger "Pippi" Nilsson

Har åkt hiss med Carl-Einar Häckner - han bodde granne med en f.d flickvän till mig.

Många gånger noterar man dock inte vilka som åker med, utan det blir som det blir

*Lassie springer runt*

Jonas Sandqvist

Som "högt ärade artister" har jag haft Natascha Peyre på stadsbussen  :-*

Magnus_J

Citat från: Jonas Sandqvist skrivet 16 juni 2007, 13:50:56 PM
Som "högt ärade artister" har jag haft Natascha Peyre på stadsbussen  :-*
numera får hon gå eftersom hon konkat enligt kvällspressen.  ;D

Jonas M. Bobjörk

Kom på att jag har ju åkt tunnelbana med Lars Ohly några gånger.

Zella

Kom ihåg Leila K som slog i dansgolven i mitten på 90-talet... glömde bort henne tills man kunde läsa i tidningen en ganska ludig story att hon gått ut framför eller bakom en buss och blit på körd av en grön bil eller av en bil som hade grönt...

E-type, Dj Bobo är två andra som gort come back... vänta bara på sven ingvars realese platta  :)

Jonas M. Bobjörk

Citat från: Zella skrivet 16 juni 2007, 20:49:30 PM
Kom ihåg Leila K som slog i dansgolven i mitten på 90-talet... glömde bort henne tills man kunde läsa i tidningen en ganska ludig story att hon gått ut framför eller bakom en buss och blit på körd av en grön bil eller av en bil som hade grönt...

E-type, Dj Bobo är två andra som gort come back... vänta bara på sven ingvars realese platta  :)

Hon gick över framför en buss och blev påkörd av nån ljusbrun tysk bil har jag för mig.
Detta var strax efter att hon gjort comeback.

Stoffe Källström

Har haft med mig Krister Jönsson (från Stefan och Krister), Cajsa-Stina Åkerström, Allan Svensson och Rolf Lassgård på tågen jag kört. Har inte sett alla själv, utan ombordarna har kommit fram och berättat, tjejen jag hade med mig när Allan Svensson var med kom fram och var alldeles lyrisk för att hon hade sett honom  :)
Rolf Lassgård kom förbi och tackade för en trevlig resa när man stannade i Lund, det var lite kul  ;D

mjtag

Citat från: Stoffe Källström skrivet 17 juni 2007, 16:04:05 PM
Har haft med mig Krister Jönsson (från Stefan och Krister).

Liten namnrättelse bara. Han heter Krister Claesson. Jönsson hör till Jojje Jönsson.
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Simon Bertilsson

Citat från: Stoffe Källström skrivet 17 juni 2007, 16:04:05 PMRolf Lassgård kom förbi och tackade för en trevlig resa när man stannade i Lund, det var lite kul  ;D
Fräckt! Fast det ultimala, vore ju om han kom fram i Ystad. ;)

Kvarne

För någon vecka sedan fångade jag Linda Rosing på bild.
Hon stod i Älvsjö och väntade på 144an mot Gullmarsplan. Såg ut att vara på ett gott humör....

Bilder kommer...
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep