Huvudmeny

Mobilkamera

Startat av M224, 23 september 2007, 20:57:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Jag har en Nokia 7373 är skit kamera i den.
Hade innan sony erisson W810I.

Milan

Sjysst.

Varför inte en till Sony Ericsson? :)

//M

Möllers

Jag gillar inte såna sony ericsson så mycket.
Den jag hade gick sönter.

Milan

Okej.

Mjo, deras tidiga Walkmanmodeller var inga höjdare, men de nyare kan jag rekommendera starkt.!

//M

Tobbe

Jag har en sony ericksson k710i med 2 kegepixlar den har en helt värdelös kamera. Det var bättre kamera på min k750i.
Så blev bilderna med k750i

Milan

Så här blir kvallan på min telefon (bilden är oredigerad, bara förminskad) :



//M

Sundås

Haha, ett ämne som passar mig, i och med att en SE W300i som jag har ger riktiga skräp-bilder. :)

Repriserar en bild jag visat förut, som är tagen med ovan nämnda (oredigerad och ingen ändrad storlek);



Så när ni klagar på att era 3,2 mpx mobilkameror är kassa, tänk då på oss som fortfarande får stå ut med 0,3 mpx VGA-kamera (utan autofokus) i mobilen. Och då är min telefon är inte ens ett år gammal ;) Men vill man hellre ha musik i telefonen (vilket jag ville) får man stå ut.

Håller med Milan till 100% om att det är oerhört praktiskt med en mobilkamera. Men det blir aldrig några bra bilder. ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Tobbe

Citat från: Tobbe skrivet 23 september 2007, 23:30:43 PM
Jag har en sony ericksson k710i med 2 kegepixlar den har en helt värdelös kamera. Det var bättre kamera på min k750i.
Så blev bilderna med k750i

W710i ska det vara och inte k710i

Milan

Hehe.
Tekniken förändras snabbt :)

Nä, men som sagt, just att det är så praktiskt! Musik i mobilen är dock riktigt skönt! Har ett minne på 1 gig, får plats med rätt många låtar. Ångrar kanske att jag inte köpte en Walkmantelefon, men men, K810 är snygg och riktigt bra ändå!

//M

Sundås

Ja, musiken var mer högprioriterad. Har visserligen bara minne på 256 mp (som medföljde), men det är tillräckligt för nån timme iallafall ;) Och jag är helnöjd!

Att det fanns kamera överhuvudtaget var ju bara en bonus. :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Milan

256 duger fint :) Man får faktiskt plats med en del låtar där med.

Har du bra lurar?

//M

Sundås

Jag har standardlurarna. De duger bra, tycker jag. :) Vad har du?
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Milan

Okej!

Jo jag har K810 standard. Det är väl hyfsat ljud i dem, det enda problemet är storleken. Gör faktiskt ont att ha dem i öronen. Planerar köpa såna där in-ear lurar. Trycket i dem är rätt sjysst, speciellt när man bara lyssnar på Trance låtar haha  ;D

Sundås

Jo, sådana är riktigt bekväma. Blir det nya, blir det ett par sådana. :) Har dock inte lyssnat på musik i lurar på länge, blir mestadels bilstereon eller datorn nuförtiden :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

Denna kommer ifrån min gammla Sony Erisson W810I  ;)