Hunden inte så pigg....

Startat av yngrot, 28 juni 2010, 22:39:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

yngrot

Jo de blir som du skrev som ens barn...

Och enligt veterinären så är det 50% chans för de som blir så illa däran som Amanda att klara sig .... och tyvärr för min del så var hon på fel sida eftersom hjärtat inte orkade med trots stora insatser...
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

bussfan

sorgligt jag har oxå varit med om att djur har gått bort så ja vet hur det e har haft hund.har jobbat på en ridklubb där man tog bort hästar oxå det blev lite dystert men man vet att djuren inte lider mer

yngrot

Det är något bättre just nu och det beror på att jag varit nere på campingen igen och där får jag bra stöd och så passar man på att gosa lite med de hundar som dyker upp här...
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

yngrot

I dag har vi varit ute på djurkyrkogården och lagt lite blommer i minneslunden.. Det var rätt jobbigt och tårarna började rinna man saknar hunden mer än man tror
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Kvarne

Yngrot:

Stakkare där! Jag är hundvakt till en blandras vid namn "Leka"(Gråhund/Vit Älghund/Wachtelhund samt umgås ofta med närmaste tjejkompisens hund som är en blandras vid namn "Saga"(Dalmatiner/Schabrador) Skulle någon av dessa "vandra vidare"....det skulle vara oerhört jobbigt...Så alla tankar skänker jag dig!

R.I.P
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep