Är det nån som längtar till vintern

Startat av Camilla, 03 september 2008, 01:06:07 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Camilla

Så här kan det ju se ut när man är ute på vintern.

Möllers

Jag gör då blir man22år i 24dec  ;D
Länktar efter snö så man kan fota i snö ochså om det kommer nåt iår.

Henrik Palmqvist

Ser kallt ut.

Men inte verkar hon ledsen för det... Ser ju ut att trivas med tillvaron...

/ Henrik

Camilla

Citat från: Mattias Möller. skrivet 03 september 2008, 01:08:24 AM
Jag gör då blir man22år i 24dec  ;D
Länktar efter snö så man kan fota i snö ochså om det kommer nåt iår.
Så du fyller år på julafton.
Det var ju lite dåligt med snö den vintern som var men det kom en heldel så i påskas här uppe det är då bilen är tagen.
Jag håller mad dig det är trevligare om det är snö på vintern.

Camilla

Citat från: Henrik Palmqvist skrivet 03 september 2008, 01:18:51 AM
Ser kallt ut.

Men inte verkar hon ledsen för det... Ser ju ut att trivas med tillvaron...

/ Henrik
Nu är det ju en kille som sitter i vagnen och jag kan lova dig du är inte den första som tror att det är en tjej.
Han var inte så glad när han fick snön i ansiktet så det blev till att dra vagnen baklänges.

Henrik Palmqvist

Citat från: Camilla skrivet 03 september 2008, 01:26:35 AM
Nu är det ju en kille som sitter i vagnen och jag kan lova dig du är inte den första som tror att det är en tjej.
Han var inte så glad när han fick snön i ansiktet så det blev till att dra vagnen baklänges.

Svårt att se när de är så där små... , ber om ursäkt för det, inte minst till han...

Hur gammal är han?

/ Henrik

Camilla

Citat från: Henrik Palmqvist skrivet 03 september 2008, 01:29:08 AM
Svårt att se när de är så där små... , ber om ursäkt för det, inte minst till han...

Hur gammal är han?

/ Henrik
Det gör inget för som sagt så är det många som tror att han är en tjej.
Han är tre år om en månad

a32

Citat från: Camilla skrivet 03 september 2008, 01:06:07 AM
Så här kan det ju se ut när man är ute på vintern.


Kul med en trehjuling på vintern  :)
Bara mamma drar mig så.... härlig bild skulle likagärna kunna vara tagen på 70 talet.

/a32  ;)

Camilla

Citat från: a32 skrivet 03 september 2008, 12:16:55 PM
Kul med en trehjuling på vintern  :)
Bara mamma drar mig så.... härlig bild skulle likagärna kunna vara tagen på 70 talet.

/a32  ;)
Den är lätt att köra i snön på grund av dom stor hjulen.
Det är ju en hel taskig bild så den ser ju gammal ut

jocks74

hellre med snö å lite kyla än regn å rusk,det lyser upp lite ju :)

a32

Citat från: Camilla skrivet 03 september 2008, 13:11:00 PM
Den är lätt att köra i snön på grund av dom stor hjulen.
Det är ju en hel taskig bild så den ser ju gammal ut

Det e nog så att har man en vagn med de pyttesmå hjulen fram på vintern så har man bäddat för problem, men jag ser nu att dina var stora....

Bilden är så gryning att den skulle platsa bra i albumet hemma från 70 talet  ;)
/a32

Camilla

Citat från: a32 skrivet 03 september 2008, 15:49:14 PM
Det e nog så att har man en vagn med de pyttesmå hjulen fram på vintern så har man bäddat för problem, men jag ser nu att dina var stora....

Bilden är så gryning att den skulle platsa bra i albumet hemma från 70 talet  ;)
/a32
Jag hade en vagn med små hjul förut och den var inte rolig att att köra när det var lite snö.
Bilden är tagen med en mobil som jag fick låna när min var på lagning och det var en dålig kamera i den.

Peter Rost

Vinter  i  all  ära, men  annars  är  just  denna  månad, september  årets  i  mitt  tycke  skönaste  månad.

/Peter

a32

Citat från: Camilla skrivet 03 september 2008, 23:41:07 PM
Jag hade en vagn med små hjul förut och den var inte rolig att att köra när det var lite snö.
Bilden är tagen med en mobil som jag fick låna när min var på lagning och det var en dålig kamera i den.

Brukar småle lite när dom med vagnar som har små små hjul försöker ta sig över spåren med sina vagnar på vintern, det kan bli en fallhöjd på 10-15cm till rälsen med all snö och is ovanpå gatan och där vill gärna vagnarnas småhjul fastna.
Man får anpassa sig till var man bor, mina barns vagnar har lite större slangdäck, vilken hjälper en del märker jag.

/a32

bastuper

Ingen som har nån snygg snöbussbild att bjuda på?

Jag vet några som har lite sådant på lager.....

Annars får man söka på Gävle (eller liknande) på Youtube....Snökaos med stort S.