Gammal ersättningsbuss i Läggesta!

Startat av mjtag, 30 september 2008, 19:13:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

mjtag

Hejsan!
I lördags, 080927 var det Museibanans dag hos Östra Södermanlands Järnväg i Mariefred. Då Taxingetrafiken är inställd pga kommande smalspårsombyggnad är trafiken ersatt med landsvägsbuss. Denna dag utförde bussen på bilderna trafiken. En längre bildserie från dagen finns på min hemsida.





Är du Livesteamintresserad, välkommen in på Trädgårdsbanans forum.
http://livesteam.egetforum.se/
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Max W

Jag har försökt komma till bildserien från Mariefred, men länken funkar inte tyvärr.

mjtag

Citat från: Max W skrivet 30 september 2008, 19:37:58 PM
Jag har försökt komma till bildserien från Mariefred, men länken funkar inte tyvärr.
Vilken länk avser du nu? Såvitt jag kan se funkar alla länkar utmärkt.
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Max W

Jag klickade på länken "min hemsida" som fanns under sista bilden. Jag kom då till vad jag förmodar var Din startsida. Under "Senaste Nytt" finns olika objekt presenterade, men ingen länk till själva objektet. Jag hade väntat mig länk att klicka på vid "Ny bildserie från Mariefred"(alternativt på den engelska texten) men den möjligheten saknades.
Hur skulle jag ha navigerat för att komma rätt?
Mvh Max W

mjtag

#4
Citat från: Max W skrivet 01 oktober 2008, 09:19:24 AM
Jag klickade på länken "min hemsida" som fanns under sista bilden. Jag kom då till vad jag förmodar var Din startsida. Under "Senaste Nytt" finns olika objekt presenterade, men ingen länk till själva objektet. Jag hade väntat mig länk att klicka på vid "Ny bildserie från Mariefred"(alternativt på den engelska texten) men den möjligheten saknades.
Hur skulle jag ha navigerat för att komma rätt?
Mvh Max W
Ok, jag förstår. Det kan alltså inte ha varit något fel eftersom det inte fanns någon länk. Högerspalten visar ju som sagt de senaste uppdateringarna men jag har aldrig haft länkar där utan man får använda menyerna till vänster. Bildgalleriet --> Bildserier. Fast det kan nog vara en ide att lägga in länkar där också i bland. Ska fundera på det. Har du fler synpunkter på sidan så använd gärna kontaktformuläret som du också hittar i menyn till vänster.

Tillägg. Nu är infon om dessa bilder i högerspalten på hemsidan klickbar.
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Max W

Tack för det!
Jag har gjort en snabbvisit på sidan och det fungerade bra. Tyvärr måste jag iväg nu ett tag, men tittar in igen så snart jag kan. Återkommer vid tillfälle.
/Max

mjtag

Citat från: Max W skrivet 01 oktober 2008, 13:47:39 PM
Tack för det!
Jag har gjort en snabbvisit på sidan och det fungerade bra. Tyvärr måste jag iväg nu ett tag, men tittar in igen så snart jag kan. Återkommer vid tillfälle.
/Max
Hej, det är ingen fara. Du, och alla andra får titta in på hemsidan när ni vill. Hemsidor är ju normalt öppna dygnet runt så länge inte webbhotellet eller något annat strular.  ;)
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Simon A

Ser ut som en välbekant förare bakom ratten :)

//Simon

Karsten

Citat från: Simon A skrivet 03 oktober 2008, 23:46:43 PM
Ser ut som en välbekant förare bakom ratten :)

//Simon

Inga problem att hålla tidtabellen allstå! ;)

Simon A