Huvudmeny

BM49...

Startat av Bussmicke, 17 augusti 2018, 04:31:25 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Peter Öden

Hej !

Stort grattis Micke, vad händer nästa år när du blir 50 ?

Mvh Peter Ö

Peter Rost

Nästa år fyller han gubbe. ;D

Stort Grattis på födelsedagen, Micke!

Mvh
Peter

Camilla


Nico

»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

WalleW

Citat från: Peter Rost skrivet 17 augusti 2018, 10:05:14 AM
Nästa år fyller han gubbe. ;D
Stort Grattis på födelsedagen, Micke!
Mvh
Peter

Instämmer i hyllningskören! Grattis !  :D

Nu närmar Du Dig den brytningstid i livet då ändrade beteenden kommer att märkas,
till exempel om Du tappar något på golvet och böjer Dig ner för att plocka upp det.
Då passar Du på att se efter om det är något mer där som Du kan plocka upp när Du
ändå är där nere... ;)

/   M v h   Walle

Jona


Grattis, bilder på bussar med nummer 49 får du på skype på grund av tidsbrist.

Ni andra får nöja er med att se en gammal bild, snart 8 år gammal.
Skelleftebuss 249 passerar en Häst i Innervik söder om Skellefteå 4 oktober 2010.

(PS är inte på något vis jag kallar dig hästarsle, utan att bara det att hästfläkten vände sig om precis när bussen kom, den kanske är en bussdiggare också!)

Grattis.....

/Jona
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

yngrot

Grattis i lte efterskott..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina