SL historia från 1990-talet 66

Startat av Bussmicke, 20 januari 2010, 00:44:43 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ulf Rådeström


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Robert Brink


Och 6017/6018 som sen hamnade i Råsta! Den ena var slö, och den andre gick riktigt bra!

//R

Mikael T Nilsson

Citat från: Robert Brink skrivet 20 januari 2010, 01:17:00 AM
Och 6017/6018 som sen hamnade i Råsta! Den ena var slö, och den andre gick riktigt bra!

//R

Mycket trevliga bilder! Även 6001 hamnade i Råsta, men har för mig att den slopades lite tidigare.

Under Brommatiden trafikerade vagnarna ofta Kallhällslinje 559 mellan Norra Bantorget och Upplads Bro.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Jonas Strömblad

Ja du Micke! Vad ska man säga om alla de här bilderna du lägger ut... Uppskattas gör de i alla fall  :) Så, keep'em coming...
Å i det här inlägget blev det väl bara ursprungliga Tyresöbussar som man åkt många gånger på 401 och 801.
/J

Robert Brink

CitatÄven 6001 hamnade i Råsta

Stämmer bra det! Kommer ihåg att den var allt annat än en favorit då! Men idag skulle man säkert jubla om den stod på garaget!

//R