Morgonstund på Värmdö

Startat av Marc, 20 augusti 2007, 20:34:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marc


Ovanligt med en gryningsbild från mig, men idag hade man lyckats locka mig att ta första morgontjänsten i Älvsby. Vad gör man inte för att uppleva första dagen på vintertabellen?
Experimenterar lite med kameran, i morgon blir det repris, men då med vagn 5536...och följdaktligen ståplatser...

Niclas Rosenius



   Snygg bild med dimman i bakgrunden

  //Niclas

virtual1

Fullständigt underbar bild :-D

Bussmicke

Passa på njut, snart har vi lagt rabarber på den...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Wennerlid


Jonatan

Mycket stämningsfullt. Sedan är det ju bra att blinka in till vägkanten tycker jag, till skillnad från vissa andra. :)

Vad använder du för kamera Marc?

/ J

bussgrabben


Wolfie

Citat från: Marc skrivet 20 augusti 2007, 20:34:58 PM
Experimenterar lite med kameran, i morgon blir det repris, men då med vagn 5536...och följdaktligen ståplatser...

Är det så säkert? Brukar det inte vara extra mycket folk på måndagmornar såhär på "sen"sommaren?

Nicklas Vasa


Mikael T Nilsson

Mycket snygg och stämningsfull bild!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Marc

Tackar!

Då får jag väl bjuda på en från i morse. 5536 var jag tvungen att ta pga besiktningstid.

Marc

Citat från: Marc skrivet 21 augusti 2007, 14:35:32 PM
Tackar!

Då får jag väl bjuda på en från i morse. 5536 var jag tvungen att ta pga besiktningstid.


Ang kamera så har jag den utgående Canon 30D modellen.

Bussmicke

Jasså, har du uppgraderat från 350D?
När?

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.