Lördag kl. 24-25 vid Globen

Startat av Jonatan, 20 augusti 2007, 14:11:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonatan

Swebus i samarbete med Interbus ställer upp omkring 20 bussar på området vid Globen och Hovet för att köra många personer från en firmafest (10-årsjubileum för Midroc) till olika hotell i Storstockholm.

Själv fick jag smörkörningen över bron till Clarion Hotell vid Skanstull. Andra hotell det var fråga om låg vid Sergels torg, Alvik, Sollentuna, Upplands väsby, Kungens kurva och Södertälje.

Här kommer 6 amatörbilder i dåligt ljus:













Mvh / Jonatan

Walter

Här snackar vi generöst företag!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Nico


Tja, jag vet inte det. Abonnering med SL-vagnar brukar inte kosta så fasligt mycket. I synnerhet som man ofta tar (vilket väl även delvis framgår av bilderna) det som finns tillgängligt. I de här fallen misstänker jag att det även brukar vara lite si och så med körordrar, diagram[färdskrivar]blad mm.  ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Walter

Citat från: Nico skrivet 20 augusti 2007, 15:16:35 PM
Tja, jag vet inte det. Abonnering med SL-vagnar brukar inte kosta så fasligt mycket. I synnerhet som man ofta tar (vilket väl även delvis framgår av bilderna) det som finns tillgängligt. I de här fallen misstänker jag att det även brukar vara lite si och så med körordrar, diagram[färdskrivar]blad mm.  ;)

Tja jag syftade mest på att dom bjuder på hotell, mat och resa (förhoppningsvis) för hela företaget
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Jonatan

Citat från: Walter skrivet 20 augusti 2007, 17:41:27 PM
Tja jag syftade mest på att dom bjuder på hotell, mat och resa (förhoppningsvis) för hela företaget

+ Fri sprit ryktades det om... och med tanke på vissas tillstånd inte helt otänkbart. / J

MGA

Trevliga bilder ;D.

Själv gick resan till Älvsjö mässans hotell med Swebus 4157.
Mycket trevligt kärra.
///
MGA