Lite X-trafik m.m.

Startat av Dan Henriksson, 08 juni 2007, 11:33:39 AM

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Dan Henriksson

Jag gjorde en liten resa till södra Norrland och lyckades skrapa ihop några bilder!  :)


KR Trafik 114 vid Källparken i Söderhamn.


En buss från Wallners (SSD 973) vid Hagsta mellan Gävle och Söderhamn.


Ockelbo Taxi AB - i Ockelbo, så klart!


Veolia Transport 2429 vid Källparken i Söderhamn.


Veolia Transport 2421 på Trädgårdsgatan i Söderhamn.


En lite närmare studie av 2421.


Swebus 5296 vid Källparken i Söderhamn.


Avslutar med Swebus 5259 vid Posten i Sandviken.

Bilderna togs den 6:e och 7:e juni.
Hälsningar Danne

christianm

Mycket fina bilder! Jag gillar särskilt bild 1 (viadukten) och 5 (snygg miljöbild).

Peter Andersson

 Hej

Tack för mycket fina bilder från Hälsingland :-) Jag själv bor i Hudiksvalls kommun och åker dagligen Linje 53 mellan Hudiksvall och Delsbo. Så de blir både Swebus bussar och KR-Trafik  :)

Dan Henriksson

Citat från: Peter Andersson skrivet 08 juni 2007, 15:17:22 PM
Hej

Tack för mycket fina bilder från Hälsingland :-) Jag själv bor i Hudiksvalls kommun och åker dagligen Linje 53 mellan Hudiksvall och Delsbo. Så de blir både Swebus bussar och KR-Trafik  :)

Citat från: christianm skrivet 08 juni 2007, 15:15:31 PM
Mycket fina bilder! Jag gillar särskilt bild 1 (viadukten) och 5 (snygg miljöbild).



Tack ska ni ha!  :)

Hälsningar Danne

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jona

HEJ

Har varit bortrest mellan 5 och 10 juni så jag får tacka för ditt fina bildsvep nu i efterskott istället.
Bilder från X-län är alltid trevligt. I Synnerhet från Söderhamn där man själv inte har fotat och eftersom det inte dräller av bilder därifrån här på BS heller. Håller med om att miljöbilderna där man ser den gamla bron för Ostkustbanan är trevliga som redan nämts.

Men visst självklart så var inte dom övriga bilder helt fel häller! Får man hoppas på fler bilder från närområdet framöver?
MVH Filosofen Jona