Huvudmeny

Bussolycka [SL]

Startat av Fredde, 19 januari 2009, 22:51:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde


Möllers

oo nää en av sina Scania Lathi 402  :-\

Kristian

Citat från: Fredde_J skrivet 19 januari 2009, 22:51:17 PM
Ser ut som 4365, vad det nu är för buss... Någon som har bild?
Synd på en trevlig landsvägsbuss... :-\ Det är en sådan här snygging som har kraschat.
Bussen som kraschade gick på 848 mot Nynäs av bilderna att döma.

Såg f.ö. ett litet fel i artikeln: Sorundavägen heter 542, inte 546.

Fredde


truckdriver


Ersa

Äh, jag missade just den individen... men bjuder på en Lathibild ändå:


Matte

Såg denna bussen på Garaget idag... Ser inte alls grann ut. Har bild på den men har ingen kunskap om att lägga ut bilder här och heller ingen hemsida att lägga ut på och länka till.


virtual1

Citat från: Matte skrivet 20 januari 2009, 20:26:55 PM
Såg denna bussen på Garaget idag... Ser inte alls grann ut. Har bild på den men har ingen kunskap om att lägga ut bilder här och heller ingen hemsida att lägga ut på och länka till.



Två lite större bilder här då! =) - synd på en sån trevlig buss dock...






Matte

Citat från: virtual1 skrivet 20 januari 2009, 20:33:07 PM
Två lite större bilder här då! =) - synd på en sån trevlig buss dock...

Ja det var en trevlig buss det lilla jag kört med den. Jobbade en helg som vagnarbetare i Ösmo och körde den från rampen till den profisoriska tvätthallen och sedant efter storstädning tebaks på rampen.

Men jag menade att jag hade en bild på den där den står idag krockad...

virtual1

Citat från: Matte skrivet 20 januari 2009, 20:36:58 PM
Ja det var en trevlig buss det lilla jag kört med den. Jobbade en helg som vagnarbetare i Ösmo och körde den från rampen till den profisoriska tvätthallen och sedant efter storstädning tebaks på rampen.

Men jag menade att jag hade en bild på den där den står idag krockad...

Jo, jag förstod det! - testa min bespottade bilduppladdningstjänst om du vill ;-) - gå till www.imageshack.us så är det bara att ladda upp...

j-a

Citat från: virtual1 skrivet 20 januari 2009, 20:33:07 PM
Två lite större bilder här då! =) - synd på en sån trevlig buss dock...






Gick i Leksand under Busslinks tid i Dalarna

Matte

#11
Så då har jag letat upp bilden och lagt till en länk till bilden. Hajat inte riktigt hor man får bilden att visas här direkt på sidan. Ska nog kika lite i instruktionerna för sidan.

På bild är den vagnen vi pratat om i denna tråden.




http://profile.imageshack.us/user/matte_al/images/detail/#81/dsc0104pw0.jpg

virtual1

Citat från: Matte skrivet 20 januari 2009, 21:36:44 PM
Så då har jag letat upp bilden och lagt till en länk till bilden. Hajat inte riktigt hor man får bilden att visas här direkt på sidan. Ska nog kika lite i instruktionerna för sidan.

På bild är den vagnen vi pratat om i denna tråden.


http://profile.imageshack.us/user/matte_al/images/detail/#81/dsc0104pw0.jpg

Så fort du laddat upp en bild så får du upp massa alternativ om vad du vill göra med den om du ska visa den på nätet, kopiera det där det står i stil med 'For forums' o klistra in det här så borde det gå =) -f.ö. såg det väl möjligt ut att reparera IAF om man nu vill lägga ner pengar på det!

Busstobbe

Alternativt trycker du på -knappen i svarsrutan här på forumet och lägger in länken mellan IMG-taggarna.

Matte

Citat från: Busstobbe skrivet 20 januari 2009, 22:07:47 PM
Alternativt trycker du på -knappen i svarsrutan här på forumet och lägger in länken mellan IMG-taggarna.

Jo det tipset du gav testade. Tror inte det funkade. För det vart ett rött kryss istället för bilden.
Men jag lät länken vara kvar efter ändringen.

Tack för tipset. Är fortafande en surfare och har inte tidigare brytt mig om att göra hemsidor och bild sidor  ;)